کد خبر: ۳۸۹۶۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
برگزاری جلسه اجرایی نمودن ماده ۱۹ در اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار گفت: آمادگی داریم به طور کامل نظارت بر اجرای پرداخت حقوق مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی را اجرا نماییم ...



حکیم مهر - جلسه اجرایی نمودن ماده 19 (حقوق و دستمزد مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی) با حضور مدیرکل تعاون، کار، رفاه اجتماعی استان در دفتر مدیرکل دامپزشکی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، در این جلسه که از نظام دامپزشکی، نماینده صنف دامپزشکان و نمایندهای اصناف کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان، کارگاه های بسته بندی و کشتارگاه های طیور نیز حضور داشتند، مدیرکل دامپزشکی استان اظهار داشت: با توجه به اینکه 2 دانشکده دامپزشکی در استان وجود دارد، همچنین خشکسالی های چند سال اخیر در استان موجب خالی ماندن بسیاری از مجتمع های دامپروری شده است، فارغ التحصیلان دامپزشکی انتظار دارند که دامپزشکی استان قدمی در این راه برداشته شود که باید نسبت به این موضوع چاره اندیشی شود.

«دکتر عبدالمحمد نجاتی» گفت: وظایف دامپزشکی حاکمیتی است و در جهت اشتغال افراد جویای کار دامپزشکی نیز باید بخش غیردولتی بکارگیری شوند تا نظارت ها بهتر صورت گیرد؛ در ضمن اینکه دامپزشکی استان نیز نظارت های خود را بر مسئولین فنی انجام می دهد و در صورت تخطی برخورد می شود.

دکتر نجاتی افزود: دامپزشکی نقش بسزایی در نظارت بر محصولات و فراورده های خام دامی دارد تا غذای سالم به دست مصرف کنندگان برسد پس باید از تمام توان بخش غیر دولتی برای این کار استفاده شود.

این مقام مسئول گفت: امیدواریم که با مطرح شدن موضوع اشتغال افراد جویای کار در حوزه دامپزشکی، قدم خوبی برای فارغ التحصیلان این رشته برداشته شود.

وی افزود: در صورتی که ماده 19 اجرایی شود و مسئولین فنی یا کارفرمایان به تعهدات خود عمل ننمایند، طبق قانون دامپزشکی و کار با آن ها برخورد خواهد شد.

سپس مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: اگر در هر کارگاهی پرداخت حقوق توسط کارفرما صورت نگیرد، بازرسان اداره کار با متخلفین برخورد خواهند کرد.

دکتر جزایری گفت: آمادگی داریم به طور کامل نظارت بر اجرای پرداخت حقوق مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی را اجرا نماییم.

در پایان نیز نقطه نظرات در خصوص این موضوع توسط حاضرین جلسه مطرح و مقرر شد که دامپزشکی استان دستورالعمل های اجرای ماده 19 را به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال تا نسبت به اجرای نمودن آن در واحد های تحت نظارت دامپزشکی اقدام نماید.

 



 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Hungary
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
1
0
چقدرم که تاثیر داره این جلسات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
1
0
اینقد جلسه بگیرید ............. مسئول فنی سیخی چند؟
فقط وعده ...............
حقوق مسئول فنی 800 تومن او نم با 3.4 ماه دیرکرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
0
فقط آدم زورش میاد واسه مدارک مسئول فنی هزارتا تعهد از آدم میگیرن ولی خودشون ............ ندارن یه تعهد نسبت به دکتر بدبختی که با 800 تومن کارمیکنه بدن که حق و حقوقش رو بتونه بگیره.
والا هر بار قاچاقی هم تو کارخونه ها رد و بدل بشه نمیشه حرفی هم زد.فوری اخراج
به والله قسم تو کارخونه ما کارگر 2 برابر دکتر دامپزشک حقوق می گیره. تاز حق لباس . کارت بهداشت. مزایا هم دارن
دانیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
0
در استان ما نظام دامپزشکی تمامی راههای در رو را به کارفرمایان بصورت نیرومند یاد می دهد ...خدا خودش جواب آنها را بدهد ...که روزی زن و بچه مردم را قطع می کنند ...
نظر شما
ادامه