کد خبر: ۳۸۹۶۹



مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام افزایش 20 درصدی اعتبارات این اداره گفت: تا پایان امسال ساختمان اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی افتتاح می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر محمد‌مهدی احمدی» در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: این وظیفه مسئولان است که در ازای جایگاه مسئولیتی خود به مردم گزارش دهند.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌شمالی در ادامه گفت: طی صد روز گذشته تعداد 18 نفر استخدامی جدید داشتیم که این افراد دامپزشک بوده و یا در بخش اداری بکار گیری شده‌اند.

مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه ساختمان قرنطینه شهرستان گرمه با پیش‌بینی اعتبار 70 میلیون تومان همچنان در جریان است، ادامه داد: ساخت دامپزشکی در شوقان و یکه سعود در این صد روزه پیگیری شده است و روند تکمیل پروژه دامپزشکی استان با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی همراه است که تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به عملکرد اداره کل دامپزشکی خراسان‌شمالی، گفت: عملیات مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام با حجم 256 هزار و 383 رأس و مبارزه با بیماری‌های واگیر دامی با حجم 984 هزار و 78 رأس دام انجام شد.

احمدی با اشاره به عملیات سم‌پاشی دام سبک و سنگین با تعداد283 هزار و 619 رأس و سم‌پاشی جایگاه دام با وسعت 728 هزار و 735 متر مربع ادامه داد: صدور گواهی بهداشتی-قرنطینه‌ای دامپزشکی خراسان‌شمالی با هدف نظارت بر حمل‌ونقل دام زنده و فرآورده‌های خام دامی برای خارج استان برای مرغ زنده جهت کشتار 277 هزار و 610 قطعه مرغ بوده است.

وی با اشاره به صدور سه هزار و 881 مجوز برای خودروهای حمل دام زنده و فرآورده‌های خام دامی به خارج استان اظهار کرد: تعداد خودروهای کنترل شده حمل دام زنده و فرآورده‌های خام دامی و نهاده های دامی ورودی به داخل استان به میزان دو هزار و 311 خودرو بوده است.

وی همچنین در خصوص کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور گفت: با همکاری دستگاه‌های دیگر محموله پنج تنی حاوی آنتی‌بیوتیک‌ها را ارسال کردیم و در ادامه این همدلی، همکاران یک روز حقوق خود را تقدیم کردند.


 

نظر شما
ادامه