کد خبر: ۳۸۹۷۷
تعداد نظرات: ۸ نظر



معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دامپزشکی خراسان شمالی بابیان اینکه ۴۷درصد پست‌های سازمانی این دستگاه اجرایی خالی است گفت: نیاز به استخدام ۱۰۵ نیروی دیگر داریم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر حسین یاوری» ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار کرد: ۱۸۱ نفر مجموع نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی و غیره دامپزشکی خراسان شمالی است که بااین‌وجود ۴۷ درصد پست‌های این دستگاه اجرایی خالی است.

یاوری تصریح کرد: ۲۲۰ پست سازمانی در این دستگاه وجود دارد که برای رسیدن به این ظرفیت، استخدام ۱۰۵ نیروی دیگر لازم است.

وی بابیان اینکه ۸۴ درصد کارکنان این اداره کل تحصیلات دامپزشکی دارند، گفت: طی ۱۰۰ روز از شروع به کار دولت دوازدهم، برای ۲۹ کاردان دامپزشکی و ۳۲ نفر دکترای دامپزشکی در بخش دارو و درمان در خراسان شمالی اشتغال‌زایی شده است.

وی همچنین از تأسیس دبیرخانه کارآفرینی دولتی با رویکرد بازنگری در دستورالعمل‌هایی که مانع کسب‌وکار در بخش دامپزشکی می‌شوند خبر داد و افزود: در این زمینه آماده دریافت پیشنهاد و نظرات بهره‌برداران هستیم.

معاون سلامت دامپزشکی خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به نظارت بر حمل‌ونقل دام زنده و فرآورده‌های خام دامی به خارج استان، اظهار کرد: طی مدت ۱۰۰ روز از شروع به کار دولت دوازدهم، برای میزان ۶میلیون و ۶۸۱ هزار و ۱۲۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی گواهی بهداشتی-قرنطینه ای صادرشده است.

حمید رمضانی تصریح کرد: طی این مدت تعداد مجوزهای صادرشده برای خودروهای حمل دام زنده و فرآورده‌های خام دامی به خارج استان سه هزار و ۸۸۱ مورد بوده است.

رمضانی افزود: همچنین تعداد خودروهای کنترل‌شده حمل دام زنده و فرآورده‌های خام دامی و نهاده‌های دامی وارداتی ورودی به داخل استان چهار هزار و ۳۱۱ خودرو بود.

وی عنوان کرد: طی آذرماه جاری با همکاری نیروی انتظامی تعداد ۸۵ خودروی حمل دام زنده و فرآورده‌های دامی در سطح استان مورد نظارت قرار گرفت که از این میزان، ۴۲ درصد خودروها فاقد مجوزهای لازم بودند.


 

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
1
0
دامپزشکی کلا شده پرسنل بخش اداریش و بخش عملیاتیش هم در بد ترین و ضعیف ترین قسمت باقی مونده که همشون هم قراردادی هستند و شما احتمالا این 105 نفر رو هم با عنوان واکسیناتور میگیرید و بعدش کار اداری و دفتری بهشون میدید و اون واکسیناتور بدبخت که ده پانزده سال کار جان فرسا کرده باید به این تازه واردای دفتری و زیر کولر نشین بله چشم بگن،،،،،،،البته منم اعتقاد دارم که دامپزشکی بخش عملیاتیی رو ول کرده تمام دقتش روی خوش نشینان امار بده است،،،،بله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
1
0
بدبخت ترین قشر دامپزشکی مسول فنی است چون نظارت مستقیم به عهده انان است در حالی که کمترین حقوق را دریافت میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
0
۵۰۰تومن قراردادمه تازه اونم نمیده داممزشکی میگه برو شکر کن اینم گیرت اومده
حسن سلیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
0
همکار گرانقدر ناشناس باسلام
بیائید زیبا فکرکنیم و به همدیگر و به حرفه خود بها دهیم . بنده منکر نقد نیستم بلکه برعکس اعتقاد دارم نقد خوب جامعه را می سازد و یک سازمان را به جلو هدایت میکند در مجموعه دامپزشکی که همکاران در 2 بخش اداری و فنی تلاش میکنند همه قابل تقدیر میباشند.
واقعیت این است دوست و همکار گرامی کاردان و واکسیناتور ایکاش فرصتی مهیا میشد تا شما از نزدیک شاهد دغدغه مدیران اداری بوده باشید تا چگونه در جلسات با مسئولین با عزت نفس ، منش پهلوانی را بکار گرفته خودشان را کوچک میکنند تا شاید برای مجموعه دامپزشکی اعتبارات بیشتری بدست آورند ایکاش مجموعه اداری قوی تری داشته بودیم تا اینگونه رقم بودجه دامپزشکی بسته نمیشد .پس بیائیم به مهربانی به هم احترام گذاریم وگرنه صدای دستان پرمهر وخسته ات و صدای سرنگ فلزی ات را کسی شنونده نخواهد بود .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
0
5سال قبل بودجه دامپزشکی و محیط زیست با هم برابر بود ولی امسال بودجه محیط زیست 6 برابر دامپزشکی شده،بنازم این همه تلاش و دوندگی مدیران و اداریها را ............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
0
چون اونها میدونند که بخش عملیاتیشون ستونهای محکمی برای نشان دادن قدرت سازمانشونه و توانستن بودجه بیشتری جذب کنند و دقیقا دامپزشکی عکس آنها عمل میکنه و کاملا ذهنشون معطوف شده به سمت امپراطوری اداری و دفتری و بخش عملیاتی در پایین ترین لول های رسیدگی هست و بخش اداری هم با توجه با دریافتی بالا و موقعیت امنیت شغلی بالا عملا کاری ازشون بر نمی آید و نتیجه میشود »»»»»»»»»
»» گمنام ماندن هرچه بیشتر دامپزشکی ((( چون کار عملیاتیس که بیس و اساس دامپزشکیه))) و عدم توجه مسئولین بالا مرتبه دولتی و عدم توان سازمان دامپزشکی در دفاع از حقوق و نتیجه وضع حال است ،،،،،،خنده دار است نیرو با نام واکسیناتور می‌گیرند ولی دقتر نشینیشون رو تقویت میکنند که ما وقتی از عملیات جان فرسا بر میگردیم اونها از بیکاری سرشون تو گوشیشونه و خمیازه میکشن،،،،
محود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
0
در استان ما 4تا خانم سهمیه دار را به جای واکسیناتور استخدام کردند و بعدش مجبور شدند برایشان اتاق و میز وصندلی و کامپیوتر فراهم کنند تا بی دردسر کارمندی کنند و تا آخر وقت با موبایل هایشان بازی کنند و چای بخورند و به ریش ما واکسیناتورهای خط مقدم که مجبوریم جور آنها را بکشیم بخندند و.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
0
0
اقا محمود خراسان شمالی دقیقا وضع همینه،،،،، بابا چطوری باید به ما بفهمونن دامپزشکی بخش عملیاتی نمی خواهد،،،،،شمام زیاد سخت نگیرید تو کار کردن و از قانون نیوتون استفاده کنید
نظر شما
ادامه