کد خبر: ۳۹۰۲

حکیم مهر - ثبت نام از متقاضیان سفر به کربلای معلی برای کاروان روز عرفه آغاز شد.
این تور زیارتی که با شرایطی ویژه طراحی شده، خدمات زیر را به زوّار ارائه می‌دهد.
محافظ همراه کاروان، اتوبوس‌های جدید مجهز به ایرکاندیشن که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، پرواز العراقیه، نزدیکترین و بهترین هتل‌های نزدیک به حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت علی (ع) و بسیاری ویژگی‌های دیگر از خدمات تور زیارتی عتبات عالیات سازمان است.
ارائه اصل گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار، 4 قطعه عکس 3×4 زمینه سفید و از یک نگاتیو (عکس‌ها حداقل باید مربوط به سه ماه گذشته باشند)، امضای توصیه نامه، واریز هزینه تور به حساب جام شماره  21/20030881  بانک ملت از مدارک مورد نیاز و همراه شدن با کاروان عتبات عالیات است.
بنا بر اعلام صندوق تعاون و رفاه کاروان‌ زیارتی سازمان نظام دامپزشکی به مقصد نجف اشرف، کربلای معلی و کاظمین در آبان ماه ‌امسال اعزام خواهد شد.
پرواز رفت این کاروان به مقصد نجف اشرف خواهد بود، پس از آن زوّار نجف را به مقصد کربلای معلی ترک کرده ، بعد از توقف در این شهر مقدس و برگزاری دعای پر فیض روز عرفه به کاظمین رفته و در پایان سفر از فرودگاه بغداد به سمت تهران حرکت می‌کنند.
بنا بر اعلام واحد گردشگری در مسیر کربلا- کاظمین در صورت مطلوب بودن شرایط، کاروان به زیارت قبور ائمه اطهار در "سامرّا" نیز خواهد رفت.
از آنجا که ظرفیت این تور محدود است اولویت اعزام با افرادی است که ثبت نام خود را تکمیل کنند.
واحد گردشگری صندوق تعاون و رفاه از متقاضیان شرکت در تور زیارتی عتبات عالیات درخواست کرده هنگام ثبت نام مدارک خود را "کامل" تحویل دهند.
متقاضیان سفر به عتبات عالیات باید حداقل یک ماه قبل از سفر واکسن مننژیت تزریق کرده باشند.
برای مشاهده اصول ایمنی سفر اینجا کلیک و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 61061127-021 تماس حاصل نمایید.

عتبات عالیات ( روز عرفه در کربلا ) 
مبلغ کل : 10 میلیون ریال
پیش پرداخت : 5 میلیون ریال
اقساط در پنج قسط  : هر ماه یک میلیون ریال
 

نظر شما
ادامه