کد خبر: ۳۹۰۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر



رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی کردستان گفت با عنایت به ضرورت تامین سلامت و اطمینان خاطر شهروندان و مصرف کنندگان انواع فرآورده های خام دامی در روزهای منتهی به پایان آذر ماه و شب یلدا اکیپ های نظارت بهداشتی جهت نظارت بر این مراکز سازماندهی شده اند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی کردستان، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی استان گفت با عنایت به ضرورت تامین سلامت و اطمینان خاطر شهروندان و مصرف کنندگان انواع فرآورده های خام دامی در روزهای منتهی به پایان آذر ماه و شب یلدا اکیپ های نظارت بهداشتی جهت نظارت بر این مراکز سازماندهی شده اند.

«دکتر امانی» اضافه نمود در راستای تشدید نظارت بر رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی تهیه و توزیع و نگهداری و عرضه انواع فرآورده خام دامی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، آلایش خام دامی و ماهی و ... اکیپ های بازرسی و نظارت بهداشتی اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این اداره کل  در قالب 22 اکیپ سیار و 42 نفر سازماندهی و مقدار 238.5 کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف را ضبط و از چرخه مصرف خارج نمودند.

وی اضافه کرد در روزهای آتی فعالیت اکیپ های سیار تداوم خواهد یافت و از شهروندان درخواست نمود هرگونه گزارش تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و تولید و توزیع فرآورده خام دامی را با شماره تلفن شبکه های دامپزشکی شهرستان ها و 1512 پیامگیر اداره کل دامپزشکی استان کردستان در میان بگذارند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iraq
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
0
0
افرین به همت مدیر کل جوان و همکاران زحمتکش و دکتر امانی سرافراز
نظر شما
ادامه