کد خبر: ۳۹۰۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر



«دکتر سیدمحمد بارانی» به عنوان پژوهشگر برتر استان قم برگزیده شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، از طرف معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و دبیر جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری استان قم، طی مراسمی از «دکتر بارانی» رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی در دامپزشکی استان قم در جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر استان در سال ۹۶، بعنوان پژوهشگر برتر انتخاب و از وی تجلیل و با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد.

در قسمتی از متن لوح تقدیرآمده است، جناب آقای دکتر سید محمد بارانی، راز و رمز پویایی پژوهش، کیمیایی است که در آسمان علم به برکت آن، انسان در بند خاک را به معراج حضور فرا میخواند.

با این نگاشت به پاس زحمات بی شائبه، مشارکت فعال و همکاری صمیمانه در به ثمر نشستن پژوهش این استان در جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر استان قم از شما قدردانی و سپاسگذاری می‌شود.



انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
1
لطفا پژوهشهاي ايشان رانام ببريد.
مهران علمداري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
1
جناب آقاي دكتر باراني انتخاب به جاي جناب عالي به عنوان پژوهشگر برتر را صميمانه تبريك عرض مي كنم . شايستگي شما بسيار بيشتر از اينها است .
دکتر احسان عبداللهی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
0
درود بر دوست و همکار پیشکسوت
خدمات ایشان در زمینه پیشگیری و درمان بیماری ها بسیار ارزنده است. نام ایشان بعنوان محقق و یکی از مدیران کلیدی و عملیاتی سازمان همواره در برنامه های علمی و چالش های این حوزه در سطوح کشوری و استانی به چشم می خورد.
نظر شما
ادامه