کد خبر: ۳۹۰۸۱



مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در دیدار اعضای انجمن صنفی مرغداران مرغ گوشتی استان اظهار داشت: از افزایش سمن‌ها و صنوف حمایت نموده و استفاده از تجارب این نهادها را برای توفیق در کارها ضروری می‌دانم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر احمد شریعتی» در این دیدار اظهار داشت: اعتقاد دارم در تمام جلساتی که به بخش خصوصی مربوط می‌شود حتما نماینده بخش خصوصی و تشکل‌های غیردولتی نیز حضور داشته باشند تا نظرات ایشان نیز در جهت هدایت بهتر امور لحاظ شود.

وی تعامل و هماهنگی بین بخش‌های دولتی و خصوصی را زمینه‌ساز افزایش رضایتمندی مردم و گسترش خدمات دانست و اعلام داشت: در هر زمانی از شبانه روز آماده پاسخگویی به مسایل و موارد مرتبط به همکاران و تشکل‌ها هستم.

شریعتی ضمن حمایت از واگذاری امور به بخش خصوصی در خصوص ساماندهی کشتارکن‌ها نیز اعلام داشت: این آمادگی را داریم تا در جهت ساماندهی بهتر به کشتار طیور، این گروه ساماندهی شوند.

وی خواستار آن شد تا انجمن ضمن هماهنگی کامل با دامپزشکی استان در خصوص مسایل بهداشتی تولید طیور، نسبت به برنامه‌ریزی برای تولید و فروش مرغ بدون آنتی بیوتیک اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی مرغداران مرغ گوشتی استان خراسان رضوی نیز ضمن تقدیر از اقدامات دامپزشکی استان در جهت پیشگیری از بروز آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان اظهار خواستار اجرای طرح درجه بندی مرغ تولیدی در استان شد.

«مهندس احمد سلحشور» با اشاره به آمادگی انجمن برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک با اداره کل دامپزشکی استان، آمادگی انجمن متبوع خویش را برای پذیرش امور قابل واگذاری در حوزه طیور اعلام داشت.

مهندس سعید سلطان محمدی دبیر انجمن صنفی مرغداران مرغ گوشتی استان نیز در این دیدار ضمن اظهار گلایه از نامناسب بودن خوروهای حمل طیور خواستار بازنگری در روند صدور پروانه حمل برای خودروهای مخصوص حمل طیور شد.

وی گفت: نامناسب بودن این خودروها مخاطرات زیادی برای صنعت طیور در بر دارد.

دکتر سیدرضا دیانت مقدم، دامپزشک و عضو کمیته فنی انجمن صنفی مرغداران گوشتی در این دیدار خواستار برندسازی در تولیدات طیور استان شد. وی برندسازی را مشوقی برای افزایش کیفیت تولیدات و نیز صادرات محصولات دانست.

محسن جمشیدی عضو اتحادیه صنفی مرغداران مرغ گوشتی استان نیز در این دیدار اظهار داشت: از اداره کل دامپزشکی بابت تدابیر پیشگیرانه و پاک نگه داشتن استان از این بیماری سپاسگزاریم ولی لازمه پاک ماندن استان را رعایت قوانین و دستورالعمل‌های دامپزشکی می‌دانیم.

وی خواستار تقویت قرنطنیه‌های بین استانی بویژه در مسیر استان‌های شمالی کشور شد.

سیدجعفر سیدی، نایب رئیس انجمن فوق نیز در این دیدار بر ضرورت همکاری‌های دوجانبه بویژه در زمینه آموزش مرغداران و نیز تسهیل در تولید محصولات طیور استان تاکید نمود.

در پایان مقرر شد تا تفاهم‌نامه‌ای برای توسعه همکاری‌های فی‌مابین تهیه و به امضای طرفین برسد.











نظر شما
ادامه