کد خبر: ۳۹۱۰۷



سومین نشست هم اندیشی کارشناسان مرکز ملی تشخیص با موضوع ممیزی آزمایشگاه های ادارات کل دامپزشکی و بخش خصوصی در سالن اجتماعات مرکز ملی تشخیص آزمایشگاههای مرجع و مطالعات کاربردی برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مرکز ملی تشخیص آزمایشگاههای مرجع و مطالعات کاربردی، دراین جلسه کارشناسان مرکز ملی تشخیص نقطه نظرات خود در زمینه الزامات بازدید و ممیزی از آزمایشگاههای دامپزشکی کشور را بیان کردند و در ادامه «دکتر محمد حبیبی» ضمن جمع‌بندی مطالب عنوان شده گفت: سیاست های سازمان دامپزشکی و مرکز ملی تشخیص بر تمرکززدایی است و به دنبال آن هستیم تا درصورت فراهم آمدن شرایط و بررسی امکانات آزمایشگاههای استانی ازهمه امکانات کشور استفاده کنیم.

رئیس مرکزملی تشخیص آزمایشگاههای مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی تاکیدکرد که لازم است قبل از انجام ممیزی، سیاستها و انتظارات خود را بیان کنیم و آموزشهای لازم را ارایه و ارتباط قوی تر با استانها برقرار نماییم تا ممیزی مناسب انجام پذیرد.

وی تاکید کرد نیروها و امکانات خوبی درسطح کشور وجود دارد و باید مدیران استانی از این امکانات بهره کافی راببرند تا با دقت و صحت کافی نیازهای کنترلی و تشخیصی دامپزشکی برآورده گردد.


نظر شما
ادامه