کد خبر: ۳۹۱۰۸
 

12 روز پیش بچه گربه‌ای کوچک، در آفریقای جنوبی متولد شد که توجه همه را در دنیا به خود جلب نموده است، زیرا دارای دو صورت و چهره در یک بدن می‌باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل حکیم مهر، "بتی بی" بچه گربه‌ای با دوچهره، دو بینی، دو دهان و سه چشم، در یک بدن متولد شده است. این بچه گربه ماده در شرق کیپ داون، در روز 12 دسامبر در کنار دو بچه‌ گربه سالم و طبیعی دیگر بدنیا آمد.

داشتن دو چهره، باعث ایجاد مشکلاتی در تغذیه وی شده بود و او به علت گرسنگی، در معرض خطر مرگ قرار داشت. این اختلال مادرزادی بسیار نادر است که تحت عنوان craniofacial duplication نامیده می‌شود و البته لازم به ذکر است که این حیوانات، به علت این مشکل، زیاد زنده نمی‌مانند.

 

دامپزشک وی با استفاده از لوله به او غذا داد و متوجه شد که هر دو دهان دارای عملکرد طبیعی بوده و به معده راه دارند. داستان این بچه گربه در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

در حال حاضر، بتی دارای وزن مطلوبی معادل 200 گرم است که با توجه به سنش متناسب است. او جذاب و منحصر به فرد است و با تمام قدرت به زندگی ادامه می‌دهد. بتی بسیار پر جنب و جوش و فعال است.

 

"فرانکنلویی" نام گربه دو سر دیگری بود که در کتاب رکوردهای گینس، نامش ثبت شده و دارای عمری طولانی بود. او در سن 15 سالگی در سال 2014 فوت نمود و نامش در سن 12 سالگی وارد این کتاب شد.

 

این گربه در روز تولدش به دانشکده دامپزشکی منتقل شده بود تا اتانازی شود. اما یکی از کارمندان دانشکده پیشنهاد نمود تا او را نجات داده و کمک کرد تا با کمک جراحی بتواند به زندگی خود ادامه بدهد.

 
 
نظر شما
ادامه