کد خبر: ۳۹۱۱۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی:
«دکتر احمد شریعتی» در دیدار با معاون استاندار و فرماندار مشهد اظهار داشت: علیرغم داشتن نقش محوری در سلامت، هیچ سهمی از بودجه سلامت و بودجه زیارت نداریم ...



حکیم مهر - مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در دیدار با معاون استاندار و فرماندار مشهد اظهار داشت: علیرغم داشتن نقش محوری در سلامت، هیچ سهمی از بودجه سلامت و بودجه زیارت نداریم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، «دکتر احمد شریعتی» در این دیدار که در دفتر فرماندار مشهد انجام شد اعلام داشت: ورود 27 میلیون زائر به استان و مشهد طی هرسال، نیازمند تمهیدات خاص و تشدید نظارت های بهداشتی برای تامین امنیت غذایی این خیل عظیم زائر و مجاور است و علیرغم تامین این امنیت، نقش دامپزشکی در حوزه سلامت و زیارت مغفول مانده است.

وی گفت: در تمام دنیا آنچه با منشا دامی صادر می شود نیازمند تائیدیه های دامپزشکی مبدا است و این مهم به روشنی به نقش دامپزشکی در اقتصاد و سلامت و جهانی اشاره دارد.

شریعتی یادآور شد: علیرغم تمام کمبود امکانات به لحاظ نیروی انسانی و اعتبارات، اجازه ندادیم خللی در نظارت های بهداشتی بوجود آید و نظارت بر سلامت فرآورده های خام دامی از اهم امور جاری دامپزشکی استان است.

وی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، استان و مشهد از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان پاک هست ولی لازمه استمرار این موضوع، هوشیاری تولیدکنندگان و همکاری دستگاه ها و ازجمله حمایت فرمانداران و نمایندگان مجلس است.

«محمد رحیم نوروزیان»، معاون استاندار و فرماندار مشهد نیز در این جلسه ضمن قدردانی از خدمات دامپزشکی در عرصه بهداشت و سلامت عمومی، خواستار تقویت این فعالیت ها بویژه در زمینه امنیت غذایی زایران و مجاوران شد.

وی گفت: در هرجایی که نیاز به کمک فرمانداری دارید طرح های خود را اعلام کنید تا بتوانیم با تغییر اولویت ها در شهرستان، حمایت و مساعدت لازم را از فعالیت های سلامت محور دامپزشکی استان و شهرستان انجام دهیم.

در این جلسه، رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد و مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی، دکتر شریعتی را همراهی می کردند.
 
 


 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
0
روز روزش که دولت وضعش خوب بود شما .......... گرفتن اعتبارات نداشتید حالاکه اوضاع خرابه از محالاته که بتونید کاری انجام بدید
دامپزشک دولتی
|
Finland
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
0
جناب دکترشریعتی عزیز لطفا با ارتباطاتی که دارید اقدامی در جهت خروج سازمان دامپزشکی ازوزارت جهاد که هیچ تناسبی درایران باسازمان دامپزشکی نداردانجام دهید به هرحال وزارت بهداشت یاسازمان مستقل خیلی بهتراز این اوضاع است و به نظربنده تا زمانیکه دامپزشکی در وزارتی باشد که باسلامت تناسبی ندارد سهمی هم ازبودجه سلامت نخواهیم داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
1
0
سازمانی که همه چیزش را خصوصی انجام میدهد بودجه به چه دردش میخورد - برزیل هم که براهه
ناشناس
|
Argentina
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
0
0
dorud ba to ey marde ghayur
نظر شما
ادامه