کد خبر: ۳۹۱۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

 «دکتر محمودرضا رسولی» مدیرکل دامپزشکی استان همدان و هیئت همراه با «مهندس عباس صوفی» شهردار جدید همدان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، پیرو انتصاب مهندس صوفی به عنوان شهردار جدید همدان، مدیرکل دامپزشکی استان به همراه یکی از معاونین اداره کل، پیام تبریک خود را از نزدیک به ایشان اعلام نمود.

در ابتدای این دیدار دکتر رسولی مدیرکل دامپزشکی استان با اشاره به اهمیت و ارتقاء بهداشت جامعه، افزود: دامپزشکی وظایف حساسی برعهده دارد که انجام این مأموریت ها نیاز به تعامل و پشتیبانی سایر دستگاه ها را می طلبد.

وی گفت: با توجه به نقش زیرساختِ اجتماعی که دامپزشکی دارد، نیاز به یک همکاری متقابل و تعامل مداوم با شهرداری خواهد داشت.

وی با اشاره به اقدامات اخیر در بحث بسته بندی آلایش دامی در استان و عوض شدن چهره «سبزه میدان» به حالت جدید، اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته، 2 واحد بسته بندی آلایش دامی راه اندازی شده که محصولات آن به سه شهرستان نیز عرضه می شود.

وی تأکید کرد: دامپزشکی در خط مقدم امنیت سلامت جامعه قرار دارد که از ورود بیماریهای مشترک بین انسان و دام به جامعه جلوگیری می کند.

«دکتر محمودرضا رسولی» ضمن ابراز خرسندی از انتصاب شایسته ایشان به سمت شهردار و تبریک این انتصاب، از همراهی خوب و شایسته شهرداری تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه این دیدار شهردار همدان ضمن تشکر از حضور مدیرکل دامپزشکی استان و هیئت همراه، اهمیت وجودی دامپزشکی را غیر قابل انکار دانسته و خدمات صورت گرفته آن اداره کل در زمینه های مختلف از قبیل کنترل و پیشگیری از بیماریها را قابل تقدیر ارزیابی کرد.

«مهندس عباس صوفی» اظهار داشت: دامپزشکی را عضوی از خانواده شهرداری می دانیم و باید تمام دستگاههای اجرایی برای توسعه شهری، همگام و پیشقدم باشند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
0
0
لطفا بگید نسبت فامیلی ما با شما چیه؟بدبخت دامپزشکی با این چاخانا
نظر شما
ادامه