کد خبر: ۳۹۱۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

 «دکتر مصطفی عزیزیان» نماینده سازمان دامپزشکی کشور از استان سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان از بازدید  دکتر عزیزیان، نماینده سازمان دامپزشکی کشور در شهرستان خاش خبر داد.

 «دکتر حسین فروزنده» گفت: باتوجه به شیوع بیماری هاری در شهرستان خاش، دکتر عزیزیان کارشناس بیماری هاری سازمان دامپزشکی کشور، معاون سلامت و رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان از کانون بیماری در این شهرستان بازدید نمودند.

وی افزود: در این بازدید نماینده سازمان دامپزشکی کشور ضمن صحبت با دامداران منطقه از نزدیک در جریان روند اقدامات بهداشتی صورت گرفته در شهرستان قرار گرفته و راهکار های تکمیلی در جهت کنترل بیماری ارائه نمود.

ایشان بیان داشت: در ده روز گذشته گزارشاتی از هاری گزیدگی در منطقه پشتکوه شهرستان خاش در جمعیتی از شتر گزارش گردید که با اقدامات موثر دامپزشکی از جمله واکسیناسیون سگهای صاحبدار و جمعیت دام بومی محدوده کانون بیماری و دفن بهداشتی دام های تلف شده وضعیت در حالت پایدار می باشد.

شایان ذکر است گزارشی از حیوان گزیدگی در حوزه شهرستان مهرستان گزارش گردید که با حضور نماینده سازمان دامپزشکی در این شهرستان موضوع بررسی گردید و در این خصوص مورد هاری منتفی می باشد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
0
0
اقای دکتر ..چه خوب شد از منطقه بازدید کردید ... ....................؟؟؟ سالهاست که بیهوده نمایندگان سازمان از استانها بازدید می کنند ......................... هیچ کدام از این بازدیدها هرگز به کاری منجر نشده است ... و فقط بیهوده هزینه کردن است ... سگه هم که پشیمان نشده ... تب برفکی هم که اظهار ندامت نکرده ..سل و بروسلوز هم که با دمشان گردو می شکنند ... انفلونزای مرغی هم که با زشادت تمام جان مرغها را میگیرد ................. چه بهتر از این ....
نظر شما
ادامه