کد خبر: ۳۹۱۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر



رئیس مجمع منطقه 3 ادارات کل دامپزشکی کشور در هفتمین مجمع منطقه ای مدیران کل دامپزشکی در مشهد اظهار داشت: به دنبال طرح مسایل به صورت ملی هستیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر احمد شریعتی» با اشاره به اینکه استان های حاضر در منطقه 3 بیش از 43 درصد مساحت کشور را به خود اختصاص داده اند و اغلب جزء استان های مرزی هستند تصمیم گیری ها و برنامه ریزی در این منطقه را حائز اهمیت دانست.

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی با اشاره به محورهای 9 گانه مورد بحث به عنوان دستور کار جلسه مجمع مذکور یادآور شد: قطعا نتایج این نشست از طریق رسمی و با حضور معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور به طور جدی دنبال خواهد شد.

وی گفت: معتقد هستیم برگزاری کارگروه های منطقه ای می تواند تسریع در امور و پی گیری مناسب نتایج را به دنبال داشته باشد.

در این نشست، معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور نیز اظهار داشت: بایستی نتایج این نشست سبب هم‌افزایی استان های منطقه شده و افزایش تعاملات را در پی داشته باشد.

«دکتر قاسم رضاییان زاده» گفت: همجواری استان های این منطقه با مرزهای شرقی که چارچوب درستی در زمینه دامپزشکی ندارند و همچنین مساحت بالای این منطقه از جمله موارد مهم در اهمیت دادن به این منطقه از سوی سازمان دامپزشکی کشور می باشد.

وی اعلام داشت: در حال حاضر سازمان دامپزشکی کشور سعی دارد تا با بهره گیری از نظرات عموم کارشناسان در تصمیم‌گیری های فنی و بهداشتی از این نظرات استفاده نماید که در همین راستا برگزاری این جلسات حتی در سطوح کارشناسی می تواند پشتوانه بسیار خوبی برای سازمان دامپزشکی کشور باشد.


 


















انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
0
0
خوبان همه جمعن .امیدوارم دغدغه معیشت کارمندتان در این هیاهوها گم نشود چرا که در صف اول مبارزه با بیماری هستند
نظر شما
ادامه