کد خبر: ۳۹۲۸۳
 

ثبت نام سری اول VetSeminar آکادمی بیمارستان حیوانات خانگی دکتر حمیدرضا فتاحیان آغاز شد.

به گزارش حکیم مهر، این وت سمینار در تاریخ 24 دی ماه با حضور «پروفسور اولریکه ماتيس» رئيس اسبق كالج جراحان اروپا برگزار خواهد شد.

پس از مراجعه به قسمت ثبت نام سایت www.drfattahian.com در قسمت دوره آموزش مورد علاقه، گزینه ی Vet Seminar-1 را انتخاب فرمایید.

حضور در اولین دوره وت سمینار آکادمی دارای امتیاز بازآموزی از طرف سازمان نظام دامپزشکی می‌باشد.

مهلت  ثبت نام جهت اولین دوره وت سمینار آکادمی بیمارستان حیوانات خانگی حمیدرضا فتاحیان تا تاریخ 14 دی ماه خواهد بود.

این سمینار آموزشی «پروفسور اولریکه ماتیس» استاد جراحی ارتوپدی و ستون فقرات حیوانات کوچک و «پروفسور روبرتو ژرمن کئوستلین» استاد جراحی بیماری های چشم در دام کوچک طی سه کارگاه آموزشی حول محورهای اورتوپدی و بیماری های چشم برگزار خواهد شد:

 1- شکستگی لگن: درمان دارویی در مقابل درمان جراحی

 2- در رفتگی کشکک: چه باید انجام دهیم و در چه هنگام؟

3- بیماری های شبکیه  چشم در دام های کوچک

و نهایتاً در خاتمه و جمع بندی سمینار، اساتید محترم پاسخگوی سؤالات شرکت کنندگان در زمینه های مرتبط با موضوع بحث خواهند بود.

زمان برگزاری سمینار از ساعت 10 الی 18 در سالن اجتماعات هتل هما خواهد بود.

پذیرایی سمینار شامل صرف ناهار و میان وعده در هتل هما می باشد.

لازم به ذكر است «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی، «دکتر اصغر برائی نژاد» مدیرکل اداره دامپزشکی استان تهران، «دکتر مصطفی پیغمبری» رئیس گروه دامپزشکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و «دکتر گودرز صادقی» رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از جمله مدعوین افتخاری سمینار خواهند بود.

ثبت نام و حضور در اولین دوره سمینار آکادمی علمی بیمارستان حیوانات خانگی حمیدرضا فتاحیان شامل ۱۱ امتیاز بازآموزی از سازمان نظام دامپزشکی کشور می‌باشد.

لازم به ذکر است، اختصاص امتیاز بازآموزی به شرکت کنندگان مستلزم پرداخت هزینه مازاد نبوده و هزینه ثبت نام در این سمینار 250 هزار تومان می‌باشد.

 

«پروفسور اولریکه ماتیس» استاد جراحی ارتوپدی و ستون فقرات حیوانات کوچک از آلمان

 گزیده‌ای از رزومه حرفه‌ای پروفسور اولریکه ماتیس(Ulrike Matis ):

Dr.Med.Vet.Habil. (PhD), Dipl. ECVS, Professor of Surgery 

 

دکتر ماتیس در سال 1972 از دانشکده دامپزشکی مونیخ آلمان فارغ التحصیل شده و از همین دانشگاه مدرک Vet  Habil  خود را نیز دریافت نمودند.

وی پروفسور و استاد جراحی حیوانات کوچک و رئیس دپارتمان جراحی (شامل چشم‌پزشکی و رادیولوژی) دانشکده دامپزشکی لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ از سال 1989 تا زمان بازنشستگی‌ خود در سال 2011 بوده است.

وی بعد از آن به عنوان مشاور کلینیک‌ها و مراکز درمانی خصوصی و  همچنین سخنران مدعو و افتخاری در کشور آلمان و دیگر کشورهای دنیا، در سمینارهای آموزشی و کنگره‌ها حضور داشته است.

از سمت‌های اجرائی وی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

-  ریاست سازمان بزرگ AO-Vet اورتوپدی بین‌المللی از سال 1996 الی 1998

-  ریاست جامعه‌ی تروما و اورتوپدی دامپزشکی اروپا از سال 1998 الی 2000

-  ریاست کالج جراحان اروپا از سال 2005 الی 2006

وی در سال 2001 موفق به اخذ جایزه‌ WSAVA Saki Poatasma international  گردید.

پروفسور اولریکه ماتیس در طول سالیان پر افتخار عمر کاری خویش موفق به چاپ صدها مقاله علمی و تحریر فصول مختلف کتب مرجع در زمینه‌ی جراحی حیوانات کوچک شده است.

لازم به ذکر است که وی ویرایش‌ دو کتاب مرجع رادیولوژی و کتاب مرجع انگلیسی-آلمانی جراحی اورتوپدی در حیوانات کوچک را عهده‌دار بوده و بالغ بر 800 سخنرانی در زمینه‌ی اورتوپدی در سراسر دنیا برگزار نموده اسا.

 

 
نظر شما
ادامه