کد خبر: ۳۹۳۷۳


دادستان پاوه گفت: متاسفانه یک مورد از سه مورد نمونه گوشت اخذ شده از کبابی‌های شهر پاوه، دارای بافت غیرمجاز بوده، بدین کیفیت که از سایر اجزای حیوانات با گوشت مخلوط شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از هزار ماسوله، دادستان شهرستان پاوه در خصوص پیگیری‌های به عمل آمده در بازدید از چند واحد صنفی از کبابی‌های سطح شهر پاوه اظهار داشت: پیرو بازرسی‌های، انجام شده از واحدهای صرف کبابی در شهرستان پاوه و اخذ نمونه از گوشت‌های مورد استفاده دراین واحدها و انجام آزمایشات لازم از طریق معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان و تعیین بافت‌های موجود درآن،جوابیه آزمایشات دریوم جاری واصل گردید.

«الماسی» افزود: متاسفانه یک مورد از سه مورد نمونه گوشت اخذ شده از کبابی‌های شهر پاوه، دارای بافت غیرمجاز بوده، بدین کیفیت که از سایر اجزای حیوانات با گوشت مخلوط شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

وی گفت: دو مورد دیگر از نمونه‌ها فاقد بافت غیرمجاز بوده و از سلامت کافی برخوردار بوده‌اند.

وی ادامه داد: دریوم جاری باقید فوریت واحد صنفی مربوطه پلمپ و از هرگونه اقدام توسط این واحد علیه بهداشت و سلامت عمومی جلوگیری گردید.

وی تصریح داشت: بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان که با بهداشت و سلامت عمومی در ارتباط می‌باشند مجددا انجام خواهد شد. لذا واحدهای صنفی شهرستان، اگر از وجود تخلف بهداشتی در واحدهای خود اطلاع دارند. نسبت به اصلاح امور اقدام نمایند. درصورت مشاهده نقض بهداشت عمومی با قاطعیت وفق مقررات برخورد خواهد شد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر اززحمات ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه و عوامل اداره متبوع و پلیس اماکن نیروی انتظامی گفت: همان طور که سابقا بیان گردید از شهروندان محترم خواهشمندیم از صرف غذا در بیرون از منزل خودداری فرمایند و غذای ساده منزل را به هر غذای دیگری ترجیح دهند.


نظر شما
ادامه