کد خبر: ۳۹۳۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» در سومین جلسه شورای هماهنگی مدیران کل دامپزشکی استان‌ها افزود: برای برخورد با بیماری آنفلوانزای فوق‌حاد پرندگان ردیف بودجه جداگانه اختصاص می‌یابد ...
 

حکیم مهر - سومین جلسه شورای هماهنگی مدیران کل دامپزشکی استانها در سال جاری با حضور رییس سازمان، معاونین و مدیران ستادی روز پنجشنبه چهاردهم دی ماه جاری درسالن جلسات سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علیرضا رفیعی پور» رییس سازمان دامپزشکی کشور ضمن تاکید بر استمرار پایش بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استانهای کشور، گفت: هماهنگی های لازم جهت اجرای برنامه های جدید راهبردی کنترل این بیماری انجام گرفته است و به مرغداران و صاحبان صنعت توصیه های بهداشتی و اطلاع رسانی شده است.

وی با تشریح آخرین وضعیت بیماری در کشور افزود: در مورد تصمیم‌گیری، اطلاع‌رسانی و برنامه‌ریزی برای برخورد با پدیده آنفلوانزای حاد پرندگان به‌عنوان یکی از بیماری‌های حساس در جمعیت طیور کشور، هم ردیف بودجه جداگانه اختصاص می‌یابد، هم در ستاد آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور و حضور دستگاه‌های ذی‌ربط تصمیم‌گیری می‌شود.

در ادامه این جلسه، راهبردها و برنامه های آتی سازمان دامپزشکی کشور تببین و در سایر موارد تبادل نظر شد.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکتری از آذربایجان شرقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
0
0
این روزها ، بهترین زمان برای تدوین سیاست های کلی سازمان دامپزشکی کشور است. نباید این فرصت مغتنم (ورود مستقیم معاون اول ریاست جمهوری ) را از دست داد.
استقلال سازمان و تجهیز آن در اولویت است. جذب نیرو را لطفا بی خیال شوید و به دنبال حل مسائل دیگر باشید. مسائل پرورشی را هم بی خیال شوید. اصلاح ساختار مرغداری ها و ... اعتبار را به سمت جهاد می برد شما مسئولین به فکر سازمان باشید لطفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
0
0
هر کس به فکر خویش است واقعا متاسفم اگر خود شما یا پسرتان هم جزء نیروهای بلاتکلیف این ازمون ها بودید بازهم هم این جمله را بیان می کردید.
نظر شما
ادامه