کد خبر: ۳۹۴۰۰



سرپرست شبکه دامپزشکی هرسین از پلمب یک واحد مرغداری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «صیاد غلامی» اظهار داشت: در پی گشت مشترک دامپزشکی و جهادکشاورزی شهرستان هرسین، درخواست پلمب یک واحد مرغداری 14 هزار قطعه‌ای به دلیل ابطال پروانه بهداشتی صادر شد.

سرپرست شبکه دامپزشکی هرسین با بیان اینکه این واحد تا زمان اخذ پروانه‌های لازم با دستور مقام قضایی، پلمب خواهد ماند، افزود: بازرسان بهداشتی دامپزشکی با انجام بازدیدهای منظم ادواری بعد از تذکرات لازم بدون هیچ اغماضی در خصوص واحدهای تحت نظارت اعمال قانون می‌کنند.

وی تصریح کرد: صدور پروانه بهداشتی واحدهای تحت پوشش دامپزشکی به منزله تایید رعایت ضوابط بهداشتی اعم از ساختاری و تولیدی واحد است.

غلامی گفت: واحدهایی که بدون دریافت پروانه بهداشتی اقدام به فعالیت می‌کنند نیز در راستای تحقق اهداف سازمان دامپزشکی که تامین و حفظ بهداشت و سلامت دام و فرآورده‌های خام دامی است تعطیل و پس از احراز شرایط بهداشتی و صدور پروانه بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

این مقام مسؤول به شهروندان و عموم هم‌استانی‌ها نیز توصیه کرد که مرغ و تخم مرغ مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مجاز زیر نظارت دامپزشکی تهیه کرده و همچنین هیچگاه به خاطر ارزان خریدن سلامت خود را به خطر نیاندازند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین با تاکید بر اهمیت همکاری مردم در برخورد با متخلفان، از شهروندان خواست که هرگونه انتقاد و پیشنهادی را از طریق تلفن چهاررقمی 1512 و یا سامانه پیامکی 100010001512 با کارشناسان اداره‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند.


 

نظر شما
ادامه