کد خبر: ۳۹۴۳۶



مدیر کل دامپزشکی استان همدان طی حکمی «دکتر امیرحسین نقی پور» را بعنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان منصوب و از زحمات دکتر حقیقی تجلیل کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، آئین تکریم و معارفه رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان که با حضور «مهندس تعالی» فرماندار شهرستان همدان، «مهندس ناظری پور» معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و جمعی از معاونین و رؤسای ادارات ستادی دامپزشکی استان، شهرستان و تشکل های خصوصی در سالن جلسات این اداره کل تشکیل شد.

در این جلسه «مهندس تعالی» فرماندار شهرستان همدان گفت: با توجه به حساسیت کار دامپزشکی، هرگونه تعلل در این حوزه سلامت و اقتصاد جامعه را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد که خوشبختانه این مهم در استان همدان، نشان از یک مدیریت آگاه و توانمند در این زمینه بوده که باعث ایجاد یک حلقه امنیت بهداشتی منظم شده است.

وی خاطرنشان کرد: کار در حوزه دامپزشکی بسیار حساس و پر تنش بوده و فعالیت در این بخش با سختی ها و مشکلات عدیده ای عجین شده است.

وی ضمن تشکر از تلاشها، پیگیریها و زحمات مدیرکل و کارشناسان دامپزشکی استان که با تلاش شبانه روزی خود، یک فضا و محیط پاک و سالم بهداشتی نسبت به سایر استانها ایجاد کرده اند تأکید کرد: ما توانستیم با کمترین هزینه در ابتدای سال و به همت ستاد آنفلوآنزا و علی الخصوص دامپزشکی استان از کنار این بحران رد شده و این تلاشها از دید مسئولین ارشد استان نیز پنهان نیست.

وی با اشاره به وضعیت تعطیلی کشتارگاههای سنتی استان که سلامت مردم را به مخاطره انداخته بود، اظهار داشت: با پیگیرهای حوزه های اجتماعی و برنامه ریزی های صورت گرفته و با وجود اعتراضات، این اتفاق خوب و مبارک محقق شد که در وهله اول از کار بسیار ارزنده و نقش مهم دامپزشکی که سازمانی پویا و هوشیار در زمینه ارتقاء سلامت بهداشتی جامعه هست، باید تقدیر بعمل آید.

ایشان با ابراز خرسندی از انتخاب یک نیروی جوان و با تجربه جهت مسئولیت اداره دامپزشکی شهرستان همدان اعلام آمادگی خود را در جهت کمک به پیشبرد اهداف دامپزشکی در تمامی زمینه ها عنوان کرد.

در ادامه جلسه «دکتر رسولی» مدیرکل و همچنین حجت الاسلام رسولی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان نیز مطالبی را ایراد نمودند.

در پایان مراسم با اهدای حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی استان، دکتر «امیرحسین نقی پور» بعنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان منصوب گردید. در بخشی از این حکم آمده :

جناب آقای دکتر امیرحسین نقی پور

با عنایت به پیشنهاد کمیسیون تحول اداری اداره کل دامپزشکی استان همدان و کمیته سرمایه انسانی سازمان دامپزشکی کشور و با توجه به لیاقت جنابعالی به موجب این حکم بعنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان منصوب می گردید. امید است با استعانت از درگاه خداوند منان با همیاری و همفکری سایر همکاران در انجام وظایف امور محوله در راستای مشی دولت تدبیر و امید و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.



 

نظر شما
ادامه