کد خبر: ۳۹۴۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد از کشف و امحاء دو محموله غیر بهداشتی فرآورده خام دامی در یکی از سردخانه های این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی مشهد، «دکتر بهروز خسروی نیا» افزود: بازرسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه در حین اجرای گشت های مراقبتی خود از کارخانجات و مراکز تولید و نگهداری فرآورده های خام دامی موفق به شناسایی و توقیف یک محموله خمیرمرغ غیر بهداشتی به وزن 8 هزار و 431 کیلوگرم شدند.

وی با اشاره به اینکه این محموله غیر بهداشتی به دلیل اتمام تاریخ انقضا از چرخه مصرف انسانی خارج گردیده، تصریح کرد: با انجام نمونه گیری و اجرای آزمایشات لازم، محموله فوق غیر قابل مصرف تشخیص داده شد که با تشکیل پرونده و هماهنگی مقام محترم قضایی معدوم گردید.

همچنین این مقام مسئول یادآور شد: کارشناسان دامپزشکی در ادامه بازرسی های خود محموله آلایش مرغ دیگری را شناسایی نمودند که این محموله هم دچار تغییرات ارگانولپتیکی و اتمام تاریخ مصرف شده بود.

دکتر خسروی نیا افزود: این محموله نیز که وزن آن 6 هزار و 169کیلوگرم می باشد به دلیل غیربهداشتی بودن با هماهنگی دستگاه قضا توقیف و معدوم شد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وت
|
Canada
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
0
0
كشف ٦٥٠كيلو گرم جگر گوسفندي فاسد در شيراز هم جالب بود حكيم مهر جان
نظر شما
ادامه