کد خبر: ۳۹۵۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

نایب رئیس اتحادیه مرکزی مرغداران میهن گفت: نشست بررسی تخصصی مزایا و معایب بهره گیری از واکسیناسیون پیشگیرانه در مزارع پرورش طیور در برابر آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان برگزار خواهد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از رادیو صنعت طیور ایران، «دکتر ناصر نبی پور» با اعلام این خبر افزود: روز چهارشنبه هفته جاری، تهران میزبان نشست تخصصی در زمینه واردات واکسن فوق خواهد بود.

به گفته وی در این نشست اساتید مطرح دانشگاهی، تولیدکنندگان سرآمد کشور، دامپزشکان و کلینیسین های مطرح و صاحب نظر، ویروس شناسانی از کشورهای مختلف، نمایندگان تشکل های فعال صنعت طیور و نمایندگانی از شرکتهای واکسن سازی صنعت طیور حضور خواهند داشت و به بحث و تبادل نظر در این زمینه خواهند پرداخت.

چندی است که واردات واکسن پیشگیرانه این بیماری، محلی از بحث و مناقشه میان برخی از تشکل های صنعت طیور و سازمان دامپزشکی کشور شده است.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نوربخش
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
0
0
لطفا آدرس و چگونگی حضور را اعلام بفرمایید
متشکرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
0
0
لطفا در این نشست بگید ایران نمیتواند سیستم قرنطینه را اجرا کند,بگید نیروی انتظامی ما صدها الویت غیر انفلوانزا دارد ,بگید عبورومرور فقط از مبادی رسمی نیست, بگید نژاد های پرتولید اصلاح نژاد شده روز دنیا را در ایران بی سوادها پرورش میدهند چراکه باسوادها اینجا پول ندارند, بگید وقتی تو شعاع 3 کیلومتری را میای معدوم کنی 25 مرغداری هست وقتی در عمل وارد میشود با 50 مرغداری مواجه میشوی !!!بگید در فاصله 30 متری مرغ صنعتی تخمگذار ,درر یک آلاچیق مرغ بومی و غاز و ...نگه میدارند.خداوکیلی بگید معمار و طراح سیستم تولید دامپزشکان نبودند .سهم معاونت بهبود تولیدات دامی در این فاجعه کجاست.یاد استاد نیلی بخیر که یک تنه سالیان سال است هشدار ورود این بلای خانمان سوز را میدهد ,یاد مردگان سال 1918 انفولانزای اسپانیایی بخیر خدا رحمتشان کند.
نظر شما
ادامه