کد خبر: ۳۹۵۳۴
 

مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری به همراه رئیس اداره مالی، مسئول واحد حقوقی و مسئول روابط عمومی با رئیس کل دادگستری استان دیدار کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دامپزشکی ضمن تشکر از همکاری های دادگستری استان اظهار داشت: در صورتی که پشتیبانی دادگستری استان نبود اهداف دامپزشکی به جلو نمی رفت و ممکن بود سلامت مردم به مخاطره بیفتد.

 «دکتر عبدالمحمد نجاتی» گفت: کشتارهای غیرمجاز که در کاج و بارده انجام می شد خوشبختانه برطرف شد اما برخی سود جویان هستند که در داخل منازل خود اقدام به کشتار و فروش گوشت قرمز می کنند که در صورتی که اقدامی صورت نگیرد ممکن است سلامت مردم را به خطر بیندازند.

در ادامه نیز رئیس کل دادگستری استان اظهار داشت: به فرموده پیامبر (ص ) امنیت و سلامت دونعمتی است که برای مردم ناشناخته است و مردم قدر آن را نمی دانند و اگر نباشد ممکن است مشکلات زیادی بوجود آید.

موسوی گفت: تلاش و کوشش دامپزشکی در حوزه نظارتی ستودنی است و موجب می شود تا سلامت مواد غذایی تضمین شود.

وی گفت: هیچ دستگاهی به تنهایی نمی تواند وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد و دادگستری استان در حیطه وظایف خود جهت ایجاد سلامت و امنیت غذایی مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیست تا سلامت پایدار بهتر از قبل ایجاد شود.

وی در پایان آمادگی خود را در جهت رسیدگی به پرونده های مربوط به دامپزشکی اعلام داشت.

 
 
نظر شما
ادامه