کد خبر: ۳۹۵۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر



فرماندار همدان گفت: کشتارگاه‌های سنتی استان همدان سلامت مردم را به مخاطره انداخته بود و با تعطیلی آن‌ها زمینه ارتقاء سلامت بهداشتی جامعه فراهم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «علی تعالی» گفت: با توجه به حساسیت کار دامپزشکی، هرگونه تعلل در این حوزه سلامت و اقتصاد جامعه را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد اما این مهم در استان همدان منظم بوده و باعث ایجاد یک حلقه امنیت بهداشتی در همدان شده است.

وی بابیان اینکه کار در حوزه دامپزشکی بسیار حساس و پر تنش بوده و فعالیت در این بخش با سختی ها و مشکلات عدیده ای عجین شده است، گفت: همدان با کمترین هزینه در ابتدای سال و به همت ستاد آنفلوآنزا و دامپزشکی استان از کنار بحران آنفلوانزا رد شده و این تلاشها از دید مسئولین ارشد استان نیز پنهان نیست.

وی با اشاره به وضعیت تعطیلی کشتارگاههای سنتی استان همدان که سلامت مردم را به مخاطره انداخته بود، اظهار داشت: با پیگیرهای حوزه های اجتماعی و برنامه ریزی های صورت گرفته و با وجود اعتراضات، این اتفاق محقق شد که در وهله اول از کار ارزنده و نقش مهم دامپزشکی که سازمانی پویا و هوشیار در زمینه ارتقاء سلامت بهداشتی جامعه هست، باید تقدیر بعمل آید.

تعالی با ابراز خرسندی از انتخاب یک نیروی جوان و با تجربه برای مسئولیت اداره دامپزشکی شهرستان همدان اعلام آمادگی خود را در کمک به پیشبرد اهداف دامپزشکی در تمامی زمینه‌ها اعلام کرد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
0
درد بلات بخوره تو سر برخی مسئولین جهاد.تازه شما دستگاه سیاسی هستی و طبیعتا نباید این قدر جامع صحبت کنی.کاش میشد وزیر جهاد بشی
نظر شما
ادامه