کد خبر: ۳۹۵۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

 «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور  روز یکشنبه 24 دی ماه با حضور در اداره کل دامپزشکی استان البرز ضمن بازدید از بخشهای مختلف اداره کل، در جلسه شورای اداری دامپزشکی استان حضور یافت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در ابتدا «دکتر علی اصغر شریفی» مدیر کل دامپزشکی استان البرز ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به ریاست سازمان دامپزشکی کشور و سایر حاضرین در جلسه، به تشریح پتانسیل های دامپزشکی استان و ظرفیت های بالقوه دامپزشکی پرداخت.

مدیر کل دامپزشکی استان همچنین عملکرد نه ماهه ادارات فنی و ستادی را به تفصیل بیان نمود. وی با اشاره به کمبود نیرو و ساختمان مناسب در دامپزشکی  البرز، نتیجه فعالیت های صورت گرفته در تمامی زمینه های فنی و ستادی را با تلاش پرسنل مثبت ارزیابی کرد .

در ادامه «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن تقدیر از خدمات صورت گرفته توسط پرسنل دامپزشکی البرز، گفت: تشکیل جلسات و برگزاری نشست های تخصصی در حوزه دامپزشکی باعث نزدیکتر شدن افکار و حل مشکلات احتمالی خواهد شد.

وی افزود: تمامی تلاش های دامپزشکی در جهت پیشبرد اهداف سازمانی است و جایگاه دامپزشکی  در صورت هماهنگی های بیشتر باید بیش از این ارتقاء یابد و در صورت افزایش سطح دسترسی به مدیران بالادستی دامپزشکی و ایجاد وحدت رویه مابین ادارات، این مهم محقق تر خواهد شد .

وی همچنین به ظرفیت های استان البرز اشاره کرده و افزود: استان البرز مسیر ترانزیت چندین استان مختلف بوده و کنترل ورود و خروج دام زنده، فرآورده های خام دامی، محصولات و نهاده های دامی و ... در این استان بسیار مشکل است و لذا با توجه به نزدیکی به پایتخت، بایستی امکانات بیشتری در اختیار دامپزشکی البرز قرار گیرد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به  جایگاه برتر البرز در تولیدات تخم مرغ، مواد دارویی دامی  و تولید شیر اشاره کرد و گفت: با توجه به این حجم تولیدات، دامپزشکی البرز وظیفه خطیری در نظارت بر تولید محصولات سالم و حلال دارد .

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به دین مبین اسلام و رعایت حقوق شهروندی هم گفت: عدالت محوری در تمامی ادارات بایستی رعایت شود و همگی  باید برای رفع مشکلات ارباب رجوع تلاش کنیم و در این راه اراده و پشتکار قوی برای رفع  موانع لازم است و در صورت ارائه پیشنهادات سازنده ما از آن به گرمی استقبال می کنیم .

دکتر رفیعی پور همچنین نقش روابط عمومی و ارتباط قوی تر با دستگاههای حاکمیتی، سیاسی و بهداشتی را بسیار موثر در حل مشکلات و موانع عنوان کرده و در ارتباط با بحران آنفلوآنزای فوق حاد طیور در برخی استانها دامپزشکی به تنهایی وارد عملیات های پیشگیرانه شده است .

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در پایان ضمن تقدیر مجدد از فعالیتهای صورت گرفته در جهت پیشگیری از بروز بیماریهای مشترک و همچنین ارتقاء سطح کیفی شاخص های استان، بر لزوم امنیت رفاهی کارمندان و توجه بر معیشت آنان تاکید نمود.
در پایان صحبتهای ریاست سازمان، حاضرین در جلسه به بیان دیدگاهها و مسائل خود پرداختند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
هایدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
0
""رئیس سازمان دامپزشکی کشور در پایان بر لزوم امنیت رفاهی کارمندان و توجه بر معیشت آنان تاکید نمود."""
قابل توجه دوستان و همکاران محترم دولتی
نظر شما
ادامه