کد خبر: ۳۹۵۸۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
با حکم رئیس مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی:
دکتر علی اسحاقی با صدور حکمی دکتر مسعود هاشم‌زاده رئیس سابق موسسه رازی را به عنوان مشاور خود منصوب کرد ...
 

حکیم مهر: رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در حکمی، «دکتر مسعود هاشم زاده» را به سمت مشاور ریاست کل موسسه منصوب کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، دکتر علی اسحاقی با صدور حکمی دکتر مسعود هاشم زاده رئیس سابق موسسه رازی را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

با  احترام، نظر به تجارب مدیریتی ارزشمند چندین ساله و اقدامات شایان و شایسته در سمت های مدیریتی که تا کنون به عهده داشته اید به موجب این حکم به سمت "مشاور ریاست کل موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی" منصوب می گردید. با شناخت عمیقی که جنابعالی از جایگاه رفیع موسسه در عرصه ملی و بین المللی و اهمیت استراتژیک آن در حوزه های بهداشت و سلامت جمعیت دامی و جامعه انسانی و حفاظت و صیانت از مرزهای ایمنی و پیشگیری دارید، امید است همچون سالیان خدمت پربار منشاء مساعدت و کمک های شایان تقدیر در پیشرفت، ارتقاء و اعتلای موسسه رازی این گنج شایگان عرصه تحقیقات و تولید فرآورده های بیولوژیک برای مجموعه مدیریت آن باشید .

خدا توفیق داد نزدیک ۳۳ سال در دولت خدمت کنم/ برای موفقیت موسسه رازی باید همه کمک کنند

«دکتر مسعود هاشم زاده» رئیس سابق موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید موسسه رازی، با قدردانی از مدیریت سازمان تات و مدیران موسسه رازی اظهار کرد: خوشحالم که مراسم امروز با بازنشستگی ام همزمان شده است و خدا توفیق داد نزدیک ۳۳ سال در دولت خدمت کنم. از همه کسانی که در مدت حضورم در موسسه رازی در خدمت آنها بودم، قدردانی و تشکر می کنم.

وی با آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید، گفت: برای موفقیت موسسه رازی باید همه کمک کنند و دیدگاه ها نسبت به این مجموعه که در خدمت سلامت، بهداشت و اقتصاد 80 میلیون جمعیت کشور است، قوی و حمایتگرانه باشد.

رئیس سابق موسسه رازی افزود: انتظار داشته و داریم که بینشی درست و منطبق با نیازهای کشور در مورد این موسسه حاکم شود تا ضعف هایی که در گذشته وجود داشته، اصلاح شود.

دکتر هاشم زاده با بیان اینکه تلاش ها باید به سمت پیشرفت و رشد موسسه رازی باشد، یادآور شد: زمانی می توان شاهد شکوفایی و رشد این موسسه بود که ابتدا جایگاه اصلی آن بازشناخته شود.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
0
علمای محترم مگر دستور ندادند دیگر پست مشاور منصوب نکنید. دستور دولت را هم نمی خوانید یا قبول ندارید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
0
ضمن خسته نباشید خدمت دکتر هاشم زاده بابت زحمات صادقانه ای که برای موسسه در کل سال های خدمت خود کشیدند از خدمت ایشان تقاضا می شود با تمام توان کمک کنند تا سازمان و دانشکده های دامپزشکی با موسسه به بهترین شکل ممکن ارتباط یابند تا تحقیقات علمی و عملی تری در حوزه دامپزشکی صورت گیرد و از ثمرات این کار ابتدا موسسه و مراکز علمی و در بعد کلی کشور برخوردار گردد
ناشناس
|
-
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
0
امیدوارم آقای دکتر اسحاقی به نوشته های خود اعتقاد کامل داشته باشند و بنحوی که خودشان اشاره کردن از علم و تجربیات آقای دکتر هاشم زاده که به واقع یک سرمایه ملی دراین حوزه می باشند بهرمند گردند. به نوبه خود از دیدگاه ایشان سپاسگزارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
0
0
دکتراسحاقی برای من بسیار عزیز است وشخصیت مثبت ومحترمی دارد .اما بعید میدانم در میدان عمل ودر زمانهای بروز همه گیریهای بیماری بتونه از پس داممزشکها بربیادواز عملکرد موسسه دفاع کنه همه ما میدونیم دامپزشکاهای قدری توسازمان وبخش خصوصی هستن که در اولین اتفاقات بیماریها توپ رو درزمین موسسه گل میکنن .ودیگه هیچوقت ریاست غیر دامپزشک را در موسسه نمیزارن اتفاق بیفته.
نظر شما
ادامه