کد خبر: ۳۹۶۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

مدیر بازرگانی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با اشاره به آلودگی تعدادی از مزارع پرورش طیور کشور به بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، گفت: با هدف ارائه آخرین اطلاعات و روش های پیشگیری از بیماری، نشست هم اندیشی با فعالان این بخش در استان کرمانشاه توسط موسسه رازی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر علیرضا طاهری» درباره برگزاری همایش یک روزه هم اندیشی کلینیسین های استان کرمانشاه گفت: این همایش با هدف آموزش و توصیه روش های بهینه واکسیناسیون طیور و دام به همت موسسه رازی و با دعوت از کلینیسین ها و شاغلان بخش طیور استان کرمانشاه در این استان برگزار شد.

وی با اشاره به حضور بیش از 150 نفر از کلینیسین ها، فعالان بخش طیور، مرغداران مرغ گوشتی و واحدهای تخم گذار استان کرمانشاه در این نشست یک روزه افزود: در این نشست ها مسئولانی از سازمان دامپزشکی کشور و اعضای هیئت علمی موسسه رازی به ارائه آخرین اطلاعات و یافته های علمی به فعالان این بخش پرداختند.

دکتر طاهری دو سخنرانی با موضوع " آنفولانزای فوق حاد پرندگان، گذشته، حال و آینده" و "بیماری های تنفسی طیور با محوریت نیوکاسل و آنفولانزا و نقش امنیت زیستی"  توسط دکتر سید علی غفوری متخصص بیماری های طیور سازمان دامپزشکی کشور، دکتر آرش قلیانچی لنگرودی دانشیار دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران مباحث مربوط به "سندروم تنفسی طیور با محوریت برونشیت عفونی" و سخنرانی با موضوع "پاسخ ایمنی پرندگان در مقابل ویروس نیوکاسل" توسط دکتر برومند چهارآیین متخصص ویروس شناسی را از موضوعات سخنرانی های این نشست یک روزه نام برد.

وی اضافه کرد: همچنین دو عضو هیئت علمی موسسه رازی دکتر محمد مجید ابراهیمی درباره "بیماری گامبورو و پیشگیری از آن" و دکتر حسین گودرزی درباره"نقش عفونت های همزمان در تلفات غیرمعمول سندرم های تنفسی طیور در مدل های تجربی" سخنرانی کردند.

مدیر بازرگانی موسسه رازی با اشاره به استقبال زیاد شاغلان بخش مرغداری و پرورش دهندگان طیور استان کرمانشاه، از برگزاری دو نشست هم اندیشی با کلینیسین های استان گلستان در بهمن ماه و استان یزد در اسفندماه امسال با هماهنگی و همکاری شرکت تعاونی تولیدی- توزیعی رازی با هدف ارائه آخرین اطلاعات به شاغلان بخش خبر داد.

گفتنی است در پایان هر نشست نیز پنل های پرسش و پاسخ برای پاسخگویی به سوالات کلینیسین ها و شاغلان این بخش، با حضور سخنرانان فوق و همچنین دکتر قدسیان و دکتر علیرضا طاهری دو عضو دیگر هیئت علمی موسسه رازی برگزار شد.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
0
0
تبريك ميگم خدمت دكتر غفوري انتقالشون به موسسه رازي رو الحق ايشون از علماي به روز سازمان دامپزشكي بودند كه نياز به فضاي بزرگتري داشتند كه موسسه رازي براشون فراهم مياره به اميد رياست ايشون به موسسه رازي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
0
0
دکتر غفوری بدون هماهنگی سازمان شرکت کرده باشه ................
نظر شما
ادامه