کد خبر: ۳۹۶۲۱
 

معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از برگزاری همایش ملی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در بهمن ماه به میزبانی موسسه رازی خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر مجتبی محرمی» با اعلام این خبر گفت: در پی شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در برخی استان های کشور، ستاد پیشگیری از این بیماری در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شد تا اقدامات لازم به منظور ارتقای آگاهی مرغداران، کلینیسین ها،  بهره برداران و سایر مردم برای کنترل بیماری انجام شود .

وی افزود: با ابلاغ مصوبات این ستاد، مقرر شد همایشی یک روزه با هماهنگی معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی برگزار شود .

دکتر محرمی با بیان اینکه موسسه رازی مسئولیت ستاد اجرایی و علمی همایش را بر عهده دارد، گفت: همایش ملی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، روز یکشنبه 8 بهمن ماه در محل موسسه رازی برگزار می شود و مدعوینی از سازمان دامپزشکی، وزارت بهداشت، ادارات کل دامپزشکی استان ها، رئیس سازمان نظام دامپزشکی، رئیس جامعه دامپزشکان ایران، اساتید دانشکده های دامپزشکی، سازمان محیط زیست و روسای اصناف جوجه یک روزه و تخم گذار حضور خواهند داشت .

به گفته معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی شرکت در این همایش دارای امتیاز بازآموزی است و گواهی حضور در این برنامه با هماهنگی سازمان نظام دامپزشکی در پایان همایش به شرکت کنندگان اعطا می شود.

 
 
نظر شما
ادامه