کد خبر: ۳۹۶۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

جلسه هم اندیشی رؤسای و اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی درمانگاهی دامپزشکی استان های اصفهان، فارس، گیلان، مازندران و آذربایجان غربی با رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور برگزار شد.

اعضای شرکت کننده در جلسه ضمن بیان مسائل و مشکلات درمان و عوامل ایجاد کننده در نابسامانی صنف درمانگران کشور، بر اصلاح این ضوابط تاکید نموده و اجرای آن توسط همه صنوف را خواستار شدند.

همچنین، بررسی نقاط ضعف و قوت دستورالعمل نیروی انسانی متخصص مراکز موضوع تبصره 2 ماده 2 قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی را از ریاست سازمان نظام دامپزشکی خواستار شدند.

در پایان، تاکید بر نظرخواهی در مورد دستورالعمل ها، بخشنامه ها و شیوه نامه ها از انجمن صنفی درمانگاههای کشور را خواستار شدند.

دکتر صفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی، ضمن تایید نظرات اعضا شرکت کننده و تاکید بر مشارکت اعضا نظام و بخش خصوصی بر تصحیح قوانین و صنفی، تمایل خود برای شنیدن اظهار نظر کارشناسی هرچه بیشتر اعضا برای پویایی بیشتر سازمان نظام دامپزشکی را اعلام نموده و همچنین خواستار استفاده از افراد فنی و فرهیخته هر استان در شوراهای استانی کارگاه ها و کمیته های تخصصی شدند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
0
0
بیست سال از تاسیس نظام دامپزشکی میگذرد !!! اساسا" تا کنون این نظام ، واقعا منبع چه اثر مثبتی برای جامعه دامپزشکی بوده !!؟
نظام دامپزشکی در واقع نهادی دولتی است که بودجه اش را " برای کاری نکردن " مستقیما از جیب دامپزشکان و سایر رده ها و دامپروران میگیرد !!!
به پاسخ غیر الزام آور و غیر قطعی رییس سازمان نظام در این گزارش توجه کردید !!؟
سوال اساسی این است که حتی اگر نظام دامپزشکی اراده و خواست انجام کاری درست را هم داشته باشد که تاکنون در آن دیده نشده آیا اجازه و اختیار قانونی و امکانات انجام آن را دارد !!!؟؟؟
علی رغم وجود قوانین مصوب و حکم صریح دیوان عدالت اداری به نفع نظام ، البته آن هم برغم تلاش و شکایت و حتما هزینه تشکل داروخانه داران (نه خود نظام) این نظام هنوز نتوانسته مسئله صدور پروانه دارو و درمان را با سازمان دامپزشکی حل کند و سازمان دامپزشکی بدون توجه به نص صریح قوانین برای خودش میبرد و میدوزد و به انواع عناوین پروانه صادر میکند .
واقعا به چه امیدی میتوان به این سازمان نظام دامپزشکی داشت !!؟؟
نظر شما
ادامه