کد خبر: ۳۹۶۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر



مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان‌شرقی گفت: علیرغم پیگیری‌های متعدد قسمتی از مبلغ قرارداد خرید خدمت با بخش خصوصی تخصیص داده نشده که البته بر اساس قول ریاست سازمان دامپزشکی کشور تا پایان سال مشکل حل خواهد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آناج، «دکتر امیر حسین بهداد» در خصوص عدم پرداخت حقوق کارکنان بخش خصوصی دامپزشکی در زمان واکسیناسیون تب برفکی، اظهار داشت: هنگام بحران تب برفکی در سال 95 طبق دستور رئیس سازمان دامپزشکی و دقیقا مطابق با مبلغی که به استان آذربایحان‌شرقی در نظر گرفته شده بود، قرارداد خرید خدمت با بخش خصوصی منعقد شد.

وی ادامه داد: از این مبلغ بخش عمده‌ای تخصیص داده شد ولی علیرغم پیگیری‌های متعدد و چندین بار مراجعه و پیگیری حضوری از سازمان مرکزی، قسمتی از مبلغ تخصیص داده نشده که البته بر اساس قول ریاست سازمان دامپزشکی کشور تا پایان سال مشکل حل خواهد شد.

مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به انتقاد برخی کارکنان در خصوص کم‌کاری مسئولین استانی در پرداخت این مطالبات عنوان کرد: با توجه به مباحث مرتبط با تغییرات مدیریتی در استان اینگونه مطالب و شبهه افکنی‌ها و اتهام زنی‌ها که به هیچ عنوان مرتبط با عملکرد اداره کل دامپزشکی استان نیست، ممکن است درحال افزایش باشد.

گفتنی است؛ تعدادی از کارکنان بخش خصوصی اداره‌‌کل دامپزشکی آذربایجان‌‌شرقی با ارسال پیام‌‌هایی به تحریریه مجتمع رسانه‌‌ای آناج، پیگیر مطالبات‌‌شان شده بودند.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
0
0
صبر می کردین سال دیگه میدادین. مسخره کردین. واقعانکه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
0
0
دیگه این تعرفه شندرغازی چی هست که برای پرداختش بعد از حدود یک سال بشارت هم میدهید!!!
بخش خصوصی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
0
0
رئیس محترم سازمان جناب آقای دکتر خلج آنزمان به تبریز آمدند در خردادماه ۹۵. از آن زمان تا کنون آقای مدیرکل و رئیس اداره مبارزه هر ماه حداقل دو نامه یعنی نزدیک چهل نامه نوشتند و پیگیر حق و حقوق ما درمانگاهی ها بودند ولی متاسفانه آن زمان دکتر خلج توجهی نکرد ولی الان خوشبختانه آقای دکتر رفیعی پور عزیز که توجه عالی به بخش خصوصی دارند فورا درخواست مدیرکل پرتلاش ما را اجابت فرمودند و پول ها را بحساب واریز فرمودند که سریعا انشاالله پرداخت خواهد شد از زحمات مدیرکل پرتلاش که با حوصله تمام هم و غم شان در طول ۲۰ ماه پرداخت این پولها بما بودتشکر میکنیم. خدایا به ما کمک فرما تا بتوانیم این همه محبت بی دریغ مدیرکل را جبران نماییم.
نظر شما
ادامه