کد خبر: ۳۹۶۸۵
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور روز چهارشنبه 27 دی ماه در شهرستان ساوجبلاغ به دعوت انجمن فرآورده های گوشتی کشور  در این جلسه حضور یافته و با اعضا این انجمن  دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات این صنف به گفتگو نشست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این جلسه که در سالن جلسات یکی از کارخانجات تولیدی فرآورده های گوشتی ساوجبلاغ برگزار شد، «دکتر مقدس» مدیر کل حوزه ریاست سازمان دامپزشکی کشور و «دکتر شریفی» مدیر کل دامپزشکی استان البرز نیز حضور داشتند.

ابتدا «مهندس علیمردانی» رئیس انجمن فرآورده های گوشتی کشور  ضمن خوش آمدگویی به رئیس سازمان دامپزشکی کشور و همراهان، به تشریح فعالیت ها و حمایت های این انجمن از اعضا و تولیدکنندگان انجمن پرداخته و دغدغه ها و مشکلات را بازگو نمود.

وی همچنین از رئیس سازمان تقاضا نمود در جهت رفع  مشکلات این صنف جلسات مشترک با سازمان دامپزشکی تشکیل گردد .

در ادامه، «دکتر علیرضا رفیعی پور» نیز ضمن تاکید مجدد بر حمایت قاطع سازمان دامپزشکی از تولیدکنندگان داخلی و علی الخصوص تامین کنندگان مایحتاج غذایی مردم، بر لزوم همفکری و حضور پررنگ تر این انجمن ها در تعاملات با سازمان و ادارات کل دامپزشکی کشور توصیه نمود.

وی با اشاره به اهمیت تامین امنیت غذایی و سلامت آحاد مردم،  لزوم نظارت های مستمر و کنترل کیفی بر محصولات تولیدی این مراکز در تمام سطح کشور را ضروری دانسته و افزود: متاسفانه در فضاهای مجازی گاهی اخباری نامعتبر در خصوص استفاده گوشت های غیرمجاز در ترکیبات فرآورده های گوشتی منتشر می گردد که موجب دلسردی مردم و بدبینی می شود که وظیفه انجمن ها و اتحادیه ها است که در جهت رفع اینگونه شایعات، آگاه سازی و اطلاع رسانی دقیق به عمل آورند و سازمان دامپزشکی کشور نیز با حضور مسئولین فنی بهداشتی و همچنین ناظرین شرعی در شرکت های تولیدی فرآورده های گوشتی بر روند سلامت و بهداشتی بودن و حلال بودن محصولات تولیدی  نظارت کاملی دارد .

در پایان این جلسه رئیس سازمان دامپزشکی به اتفاق هیات همراه از بخش های مختلف کارخانه بازدید به عمل آوردند.

 
 
نظر شما
ادامه