کد خبر: ۳۹۷۱۱
 

یک شرکت فن‌آوری محصولات بهداشتی و درمانی حیوانات خانگی در آمریکا، نخستین تخت هوشمند جهت استراحت حیوانات خانگی را ابداع نمود.

به گزارش گروه بین‌الملل حکیم مهر، این تخت هوشندکه در سال 2018 وارد بازار می‌شود، دارای قابلیت ردیابی و کنترل وزن و فعالیت حیوان بوده و می‌تواند گزارش وضعیت آب و هوا را نیز ارائه دهد. ردیاب مربوط به این تخت هوشمند به قلاده حیوان متصل می‌گردد و میزان کالری سوزانده شده، مقدار استراحت حیوان و سایر شاخص‌های سلامتی را کنترل و اندازه‌گیری می‌کند.

 

 


اطلاعات از تخت هوشمند و دستگاه ردیاب فعال موجود در قلاده به اپلیکیشن مربوط به این فناوری منتقل شده و همه اطلاعات در کنار هم قرار داده می‌شود.

سپس با توجه به آن مطالب، صاحب حیوان قادر است در این اپلیکیشن، توصیه‌های مربوط به خوراک و رژیم غذایی متناسب با اطلاعات جمع‌آوری شده از وضعیت سلامتی و فعالیت‌های روزانه حیوان را مشاهده نموده و این رژیم غذایی ویژه حیوان را می‌توان با دامپزشک و سایر اعضای خانواده نیز مطرح نمود.

«اد هال»، مدیر کل این شرکت می‌گوید: ماموریت ما اینست که بتوانیم به صاحبان حیوانات این قدرت را بدهیم تا به اطلاعات تغذیه‌ای و رفتاری مخصوص به حیوان خود دسترسی داشته باشند تا بهترین مراقبت و آسایش را برای آنها فراهم نموده و حیواناتشان زندگی سالم‌تر و طولانی‌تری را تجربه کنند.

 
 
نظر شما
ادامه