کد خبر: ۳۹۷۱۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
رئیس سازمان شیلات ایران اعلام کرد:
رئیس سازمان شیلات در نامه‌ای به معاون توسعه بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی، از وی خواست تا واردات ماهی تیلاپیا را در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی ممنوع کند ...
 

حکیم مهر: رئیس سازمان شیلات در نامه‌ای به معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی، از وی خواست تا واردات ماهی تیلاپیا را در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی ممنوع کند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایلنا، واردات ماهی تیلاپیا که این روز‌ها بازار ماهی کشور را به خود اختصاص داده و به گفته برخی تولیدکنندگان ماهی بومی کشور را دچار انزوا کرده است با دستور رئیس سازمان شیلات به مدت ۳ سال ممنوع شد.

دراین نامه که توسط حسن صالحی رئیس سازمان شیلات و معاون وزیر جهاد کشاورزی به مهرفرد معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی نوشته شده است تاکید شده این ممنوعیت به منظور حمایت از تولیدکنندگان و پرورش دهندگان ماهی‌های بومی مانند قزل آلا و کپور ماهیان و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی درخواست شده است.

متن نامه فوق الذکر به شرح زیر است:

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
0
چشم همه روشن حالا دیگه هر چه را تولید کنند باید بخوریم به هر قیمتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
0
ای بابا ما فکر می کردیم فقط گوشت و مرغ و تخم مرغ و گندم و برنج الی ..... بینهایت به کشور وارد می شود یعنی خدا وکیلی ماهی هم وارد می شود ... خدا عمر وزیر محترم واردات را زیاد کند و دوام وزارت ایشان را مستدام ... آخه کشاورزی و دامداری به .... شیلات هم .... .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
0
اقا اصلا نظر مصرف کننده براتون مهم هست یا باید به زور هر .....رو خورد
سلطان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
0
0
دوستان حکیم مهر
خیلی خوب است در کنار این که مانند معاون سازمان شیلات (که از پرچمداران ذینفع تیلاپیا هست) مدام در حال جریان سازی مثبت به نفع تیلاپیا هستید، قدری هم از مضرات و اخبار خارجی علمی و مستند منتشر کنید.
به خدا این نونها خوردن نداره!
از هامون و چابهار و دشت آزادگان عبرت نگرفتید؟! تا کی باید سلامت و محیط زیست کشورمان بازیچه عده ای فرصت طلب باشد؟!
نظر شما
ادامه