کد خبر: ۳۹۷۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

انجمن کشتار با مهربانی (HSA ) به عنوان بخشی از استراتژی خود برای ارتقای استانداردهای رفاه حیوانات در سراسر جهان، یک راهنمای آنلاین جدید شامل کشتار با مهربانی دام طی عملیات کنترل بیماری را منتشر کرده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اگنا، این راهنما برای افزایش آگاهی و ایجاد ارتباط میان کارشناسان صنعت در این بخش تدوین و منتشر شده است.

بر پایه این گزارش، راهنمای آنلاین جدید کشتار با مهربانی دام، در ابتدا برای دامپزشکان، پرسنل کشتار، کارکنان مزرعه، دامداران و سازمان های دولتی طراحی و راهنمایی ها و تصاویر مربوط به این صنعت  در آن درج شد.

این راهنما شامل انواع دام های تازه به دنیا آمده تا دام های بزرگ را شامل می شود که روش های مختلف کشتار با مهربانی دام، پروتکل ها و انواع تجهیزات موجود را برای آنها همراه با نمونه هایی از بهترین شیوه و اطلاعات در مورد ارزیابی ریسک برای اپراتور و رفاه حیوانات را در برمی گیرد.

دسترسی آسان کاربران به اطلاعات و ابزارها

چارلز میسون، مدیر فنی HSA ، در این زمینه می گوید: این راهنما  شامل حجم گسترده ای از اطلاعات و همچنین معرفی ابزارهاست که در یک منبع جمع آوری شده و دسترسی آسان به این اطلاعات را برای کاربران در سراسر جهان، امکان پذیر می کند. این مجموعه استانداردهای بالایی برای رفاه حیوانات را در نظر گرفته است که ممکن بود تا پیش از این دشواری هایی ایجاد کند.

گفتنی است؛ این راهنما با دیگر راهنماهای موجود در سایت خیریه تلفیق می شود و مجموعه ای از بهترین شیوه های کنترل و کشتار با مهربانی را فراهم می کند.

همچنین  کارکنان HSA در حال کار بر روی برنامه هایی برای توسعه گزینه های چند رسانه ای تعاملی برای راهنماهای آنلاین HSA هستند. هدف آنها این است که تجربیات کاربران را به همراه دسترسی آنها به این اطلاعات افزایش دهند که این اقدامات به طور مستقیم بر نتیجه کار تاثیر می گذارد و آموزش ها را واقعی تر می کند.

منبع: http://www.thepoultrysite.com

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
روشنایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
کشتن با شفقت وجود ندارد و این یک ادعای متناقضی میباشد. بنا بر معتبرترین انجمن‌های تغذیه جهان انسان برای سالم زیستن نیازی به مصرف محصولاک حیوانی ندارد و کشتن حیوان برای خوردن کاری غیرضروری است:
انجمن های تغذیه آمریکا و بریتانیا و کانادا و شورای سلامت عمومی دولت استرالیا ، سرویس سلامت همگانی، آکادمی تغذیه و علوم غذایی آمریکا ، سازمان بهداشت جهانی و... رژیم غذایی وگن (گیاهخواری مطلق) را تایید کرده و آن را برای تمامی افراد و اقشار در تمامی سنین و مراحل زندگی از نظر مواد مغذی سالم و مفید و بی نقص دانسته اند. همچنین از سمت این نهادها تاکید شده است که وگنیسم در پیشگیری و درمان بیماری های قلبی عروقی ، دیابت نوع دو ،چاقی ، فشارخون و انواع سرطان موثر است.

رفرنس ها:

موضع انجمن تغذیه امریکا
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19562864
موضع شورای پژوهش پزشکی و سلامت ملی دولت استرالیا
http://www.veganaustralia.org.au/government_recognises_vegan_diet_as_viable_option_for_all_australians
موضع دانشگاه هاروارد
https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/becoming-a-vegetarian
موضع آکادمی ملی تغذیه و علوم غذایی امریکا
http://jandonline.org/article/S2212-2672(16)31192-3/fulltext
موضع سرویس سلامت همگانی
https://www.nhs.uk/Livewell/Vegetarianhealth/Pages/Vegandiets.aspx
موضع ژورنال تغذیه بالینی امریکا
http://ajcn.nutrition.org/content/89/5/1627S.full
نظر شما
ادامه