کد خبر: ۳۹۷۲۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد:
«علی ابراهیمی» افزود: ابعاد مسأله بسیار وسیع‌تر از آن است که از عهده یک سازمان تنها بر بیاید ...
 

حکیم مهر: یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی از بررسی شرایط بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «علی ابراهیمی» ضمن تشریح جلسه امروز این کمیسیون بیان کرد: در جلسه امروز با حضور معاونین سازمان جهاد کشاورزی، رییس سازمان دامپزشکی، مدیریت سازمان مدیریت بحران و برنامه و بودجه و صندوق بیمه و همچنین نمایندگان بخش خصوصی و تولیدکنندگان در خصوص وضعیت چگونگی شیوع بیماری آنفلوانزای حاد پرندگان و میزان خسارتی که به بخش‌های صنعتی تخم‌گذار و گوشتی در کشور وارد شده بود، بحث شد.

وی در ادامه گفت:‌ اطلاعاتی که سازمان دامپزشکی و بخش‌های غیردولتی دادند، حاکی از تلفات بالای واحدهای تخم‌گذار بود که یکی از دلایل افزایش قیمت تخم‌مرغ در چند هفته گذشته می‌باشد. در جلسه امروز نقاط ضعف کار بررسی شد. این ویروس به دلیل اینکه همیشه در حال تغییر شکل است، مبارزه با آن با واکسیناسیون خیلی موثر نیست ولی بحث پیشگیری و نحوه مدیریت واحدها برای اینکه کمترین تلفات را ببینند، انجام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه ابعاد مساله بسیار وسیع‌تر از آن است که از عهده یک سازمان تنها بر بیاید و همچنین به دلیل گستردگی حجم خسارت و لزوم پیشگیری برای سال آینده، قرار شد سازمان دامپزشکی یک شیوه‌نامه جدیدی تهیه کند تا هفته آینده در کمیته‌ای که با مسئولیت بنده تشکیل می‌شود این موضوع را بررسی کنیم. ما عجله داریم تا قبل از آنکه بودجه ۹۷ بسته شود اگر تغییراتی در بودجه دامپزشکی لازم است انجام دهیم.

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
0
بودجه سازمان را خداوکیلی در حد تکالیف قانونی اش افزایش بدید ضرر نمیکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
0
آره یه دو میلیون تومن میزارن روش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
0
سازمان که ... تهیه یه طرح مالی درست رونداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
0
0
..................... همه ازدامپزشکی وابعاد وسیع وظایف وکاردامپزشکی ونامناسب بودن بودجه آن اذعان دارند ودفاع می کنند الا مسئولین دامپزشکی
نظر شما
ادامه