کد خبر: ۳۹۸۰

حکیم مهر - دومین کنگره بین‎المللی مدیریت بهداشتی و بیماریهای آبزیان 4 و 5 آبان ماه سالجاری در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار شد.

در آیین گشایش این کنگره که متولی برگزاری آن سازمان نظام دامپزشکی بود از استاد دکتر بابامخیر چهره ماندگار با حضور نماینده OIE ، رؤسای سازمان نظام دامپزشکی، دامپزشکی، دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، فرهنگستان علوم و گروه علوم دامپزشکی فرهنگستان علوم تقدیر بعمل آمد.

البته در این مراسم ترجیح برگزارکنندگان کنگره این بود که تنها ایرانیان از استاد دکتر بابامخیر تقدیر بعمل آورند و نماینده OIE از پایین سن نظاره‎گر این تجلیل باشد!

اما این پایان ماجرا نبود و در انتهای روز دوم برگزاری کنگره ابتکاری جالب بخرج داده شد و همانطور که پیش از این دبیر کنگره خبر داده بود از بیش از دویست مقاله ، 6 مقاله برتر به تفکیک از میان سخنرانی‌ها و پوسترها به انتخاب داوران (کمیته علمی) برگزیده شد و به مؤلفان آنها لوح تقدیری ارائه گردید.

نکته عجیب آنکه در این مراسم رئیس ، معاونین و مسئولین ارشد نظام دامپزشکی حضور نداشتند و ظاهراً فراموش کرده بودند که کنگره دو روز بوده و مهمانان خارجی خود را در کنگره بین‎المللی تنها گذاشتند!

 

نظر شما
ادامه