کد خبر: ۳۹۸۳۹
تعداد نظرات: ۳۳ نظر
خشم آقایان از توصیه به ضرورت اقتدار سازمان دامپزشکی کشور:
در پی انتشار یادداشت حکیم مهر با عنوان «کدخدامنشی یا اقتدار؛ مسئله این است!»، حسین مرادی رئیس هیأت مدیره انجمن کشتارگاه‌های دام سراسر کشور به شدت از حکیم مهر انتقاد کرد!
 

حکیم مهر: در پی انتشار یادداشت حکیم مهر با عنوان «کدخدامنشی یا اقتدار؛ مسئله این است!»، حسین مرادی رئیس هیأت مدیره انجمن کشتارگاه‌های دام سراسر کشور به شدت از حکیم مهر انتقاد کرد!

به گزارش حکیم مهر، وی در کانال انجمن کشتارگاه‌های دام نوشت:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اقر وربک الاکرم الذی علم الانسان بالقلم علم الانسان مالم یعلم

 

در مسیر که برای جلسه می آمدم، دوستان با تماس تلفنی خواستند قبل از دستور کار جلسه، نظر خود را در مورد اظهارات دیروز حکیم مهر مطرح کنم. مقدمتاً عرض شود:

جهل اقسامی دارد که عبارتند از جهل بسیط و جهل مرکب و جهل مرکب بر حسب آنکه جاهل آزاده یا متعصب باشد بر دو قسم می شود. عارضه جهل اگر از نوع جهل بسیط باشد به آسانی مداوا می شود زیرا او از جهل خود آگاهی دارد اما در جهل مرکب یعنی جهلی که جاهل از ندانستن خود آگاه نیست، موضوع متفاوت خواهد بود. اگر جاهل آزاده باشد، مریضی او با صرف وقت قابل مداوا است. مشگل و مصیبت وقتی است که در جهل مرکب جاهل متعصب باشد، این عارضه درمانی ندارد زیرا متعصب اراده برای دانستن ندارد. قرآن کریم در مورد این گروه می فرماید: "ختم الله علی قلوبهم و علی سمعهم و علی ابصارهم غشاوه و لهم عذاب عظیم"؛ این گروه هدایت نمی شوند و خداوند متعال به آنها عذاب دردناکی را وعده داده است.

حکیم مهر در مورد ضرورت تغییر رویکرد سازمان دامپزشکی با کارفرمایان مطلب می نویسد و خواستار اقتدار مدیران سازمان دامپزشکی است.

اینها با افکار عقب مانده ی خود به سازمان توصیه می دهند، درحالیکه نمی دانند معنای اقتدار چیست و منابع اقتدار کدام است و با تاسف از ندانستن خود آگاهی ندارند و این همان جهل مرکب است که گریبان حکیم مهر را گرفته است. مصیبت بزرگ این است که نمی خواهند که آگاهی دریافت کنند.

اقتدار یعنی قدرت و سلطه، اقتدار حالتی است که تابعین بی چون و چرا از فرد مقتدر پیروی می کنند. منبع اقتدار علم و دانائی تقوا و مکارم اخلاقی و حق مداری و خیرخواهی است. اقتدار با ظلم و تبعیض، جانبداری و تعصب، خود بینی و زورگویی حاصل نمی شود.

مدیریت جدید سازمان دامپزشکی به الگوی حکمرانی خوب معتقد هستند؛ الگوئی که در یک دهه گذشته توجه دولتمردان را به خود جلب کرده و استانداردهای آن با قوانینی مانند قانون بهبود محیط کسب و کار یا قانون رفع موانع تولید و قانون احکام دائمی توسعه کشور قانون برنامه ششم قانون در حال شکل گیری است، بنابراین توصیه حکیم مهر برای تغییر رویکرد سازمان دامپزشکی سخنی بیهوده است و بی اثر خواهد بود و حاصل آن فقط گوینده را سبک می کند.

 

پی نوشت حکیم مهر:

هدف از انتشار این یادداشت سرشار از توهین و نفرت پراکنی، تنها و تنها اثبات حقانیت آن چیزی بود که در یادداشت قبلی مان نگاشته بودیم؛ این نوشته ها ضرورت تغییر رویکرد متولیان دامپزشکی در نحوه رفتار با آقایان را بیش از پیش عیان می سازد.

 
 
انتشار یافته: ۳۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
1
حکیم جان همانطور که فرمودن
"مدیریت جدید سازمان دامپزشکی به الگوی حکمرانی خوب معتقد است"
یعنی ....................... وهمکار و هم صنف و غیره مهم نیست
عدم افزایش تعرفه.مقابله با انفلوانزا بدون نیاز به بودجه و...
علیرضا خاکپور
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
2
آنی که به نادانی ما خـرده بگـــیرد
چندی ست که خود مرکز اصل خفقان است!

هرسو که دلت خواست، به آن سوی بچرخان
این هم اثر چـرب زبانیٍ زبان اســـت!

از رابطـه دولــت و آقای 'مرادی'
تنها نه که من، ...... من هم نگران است!

باوضع به دست آمده از نوع کلامش
این '........' در اصل همان '......' است!

درباره آن ............ش چه بگویم...؟!
'چیزی که عیان است ؛ چه حاجت به بیان است!!'
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
1
بهر حال حکیم رسالتت رو درست انجام دادی و انشالا ثبت در تاریخ دامپزشکی شود ولی مثلی است که می گوید:برو قوی شو گر راحت جهان طلبی .از این تن رنجور وبیمار دامپزشکی بیش از این انتظار نداشته باش که زیر این نهیبها وتازیانه ها تحمل نموده و قامت راست کند آنهم در برابر انسانهایی که برای اثبات ادعای توخالی خویش بهر گونه و هر چیزی را دستاویز و هر آمیزه ای را مستمسک قرار میدهند ،غافل از اینکه فنوتیپ ظاهری ایشان خبر از سر درونشان میدهد
حسین مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
1
0
مدیریت محترم حکیم مهر
انتقال مطالب کانال انجمن سراسری کشتارگاه های دام کشور کانال تلگرام حکیم مهر بدون هماهنگی با انجمن اقدام موجه ی نیست
این شایسته ی حکیم مهر نیست
پاسخ ها
مهرتاش
| Netherlands (Kingdom of the) |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
ای بابا ؛
تلگرامم خز شد رفت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
اگر نگران نوشته های خود نیستید پس چرا از باز نشر ان ناراحت می شوید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
1
يك آدمي كه سطح آگهيش براي همه مشخص است اومده و يك حرف غير منطقي و غير اصولي زده كه بيشتر از ......هاي درونيش ناشي ميشه و ميخواهد خود را مطرح نمايد بنظرم لزومي نداره اينقد بهش پرداخته بشه بقول معروف دشنام دادن كودك را جدي نگيريد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
3
ادب مرد به ز دولت اوست اگر تقوی داشتی که اینقدر بی ادب نبودی. مشکل هم تو نیستی که اقتدار سازمانی رو که آن را نه برای خودخواهی بلکه بخاطر تامین امنیت بهداشت غدای مردم لازم و صروری میداند اینگونه به چالش میکشی.مشکل مدیران با اعتماد و عزت به نفس پایین است که در مواجهه با امثال شما و وسوسه های شما وا میدهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
0
خیلی از مدیران ما پاکند ولی از آنجاییکه از ......... گفتی بدان که همین هیئت مدیره کشتارگاه بود که یک انسان را با پاداش ۳۰ میلیونی به لجن کشید آنوقت چطور از او انتطار بازرسی داری.هنگامیکه چنین ادمهای رشوه دهنده ای یافت شود آن وقت گیرنده هم به راحتی خود را رها میکند البته خداروشکر اکثریت مدیران پاک در دامپزشکی غالب است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
0
تبر شکسته برای کیه ؟ نویسنده ی حکیم مهر یا دکتر حسین مرادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
0
نشکل اصلی همان خنثی بودن یا دست به سینه فرمانبری مسئولین دامپزشکی از وزارت جهاد و کارفرمایان و کشتارکنان و کارخانه داران خوراک دام و کذا و کذا .....خود دامپزشکان و بخش دولتی و هزاران هزار همکار بخش خصوصی و شان و حیثیت دامپزشکی هم که متأسفانه از نظر این به ظاهر مسئولین ارزشی ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
2
جناب مرادی به شما و دوستانتان به عنوان کار فرمایان کشتارگاهها حق می دهیم.چون عواملی مانند ........... که در سازمان هستند و ............... خودتان هستند این قدر شان و منزلت سازمان و دستورالعمل ها رو پایین کشیدند و بی ارزش کردند که امثالی مثل جنابعالی حاضرید هر توهینی به سازمان بکنید. برای شما متاسف نیستم.برای آن دسته از عواملتان در سازمان بسیار متاسفم که شان رشته ی خودشان رو نگه نمی دارند ........................ جکیم مهر عزیز خواهشا مطلب رو سانسور نکن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
2
........ مرادی!
نظرتان چیه که پول جمع کنیم واسه طلبهاتون؟
اینجوری که به نظر میاد خیلی بدهکارت هستیم!!
هر چی از دهن مبارکت در میاد نثار دامپزشکان می کنید و انتظار دارید هزاران قشر فرهیخته در مقابل هتاکیهایت سکوت کنند.اظهار نظر شما در جلسه خصوصی نیست بلکه در کانال تلگرامتان برای کری خواندن است و نیز جنبه عمومی دارد.
شما علاوه بر دامپزشکان کار روحانیون عزیز را هم زیر سوال می برید و نظارت بر حلیت را هم تخطئه می کنید در حالیکه واقف هستید که ایشان نمایندگان ولی فقیه و‌حاکم حکومت اسلامی هستند.
نه بهداشت را قبول دارید و نه به حلیت اعتقاد دارید اما چپ و راست آیه قرآن و حدیث تلاوت می فرمایید.فرق شما به معاویه چیست؟
به برکت همین سیستم دامپزشکی (دامپزشکان و روحانیون) میلیاردر شده اید اما در مقابل همینها علم طغیان بر افراشته ای.
جناب مرادی عزیز! ما که می دانیم مشاورتان مهندس موافق قدیری است،به وی ابلاغ فرمایید که با اینکارها به نتیجه دلخواه نخواهی رسید.اگر مهندس دنبال اینه که با اینکارها جو سنجی کنه باز هم در اشتباه است.اطلاعاتی که در مورد وی و لابی اش داریم بصورت قطره ای بیرون خواهد آمد و ‌دامپزشکان باهوش همه اطلاعات را یکدفعه آشکار نخواهند کرد.
گام به گام حرکت خواهیم کرد تا افراد را شناسایی کنیم.مسیر حرکتتان کاملا تحت رصد است.
خداوند به همه ......... ،گوشت کله به خورد مردم دهندگان، ........ و طغیانگران جامعه شفا عنایت فرماید.
جهت اینکه بدانی چقدر نزدیک هستیم به جمله زیر خوب توجه کن:
"من اسرائیلی نیستم که اینجوری اعمال قانون می کنید"
تا جایی که شنیده ایم صهیونیستها هم نظارت شرعی خاص خودشان را دارند و به بهداشت‌ گوشت و سلامت مصرف کنندگانشان اهمیت می دهند.

فعلا تا اینجا‌ کفایت می کند مابقی بماند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
1
اقای مرادی
تعریف اقتدار را اشتباه نوشته اید.
در تعریف اقتدار آمده است: «اقتدار مانند قدرت وسیله رهبری دیگران است لکن بر خلاف قدرت ، مبنای آن زور نیست بلکه قانونمندی است» (رحیمی 1380)
نام منبع را نیز نوشته ام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
0
لطف کنید حرف های مرادی ک خودش نمیدونه چی میگه رو منتشر نکنید بزارید واسه خودش حرف بزنه جواب ......... ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
0
جا دارد از ریاست سازمان هم انتظار داشته باشیم در اسرع وقت تغییراتی بنیادین در بخش ......... سازمان انجام فرمایند. متاسفانه ایشان در مورد حوزه ریاست (فی الواقع ریاست سازمان) دیر اقدام کردند.همینها بودند که به امثال موافق قدیری و‌ مرادی ها میدان تاخت و تاز فراهم نمودند.دامپزشکان کشور که تحقیر شدند و رفتند اما اگر چنین ادامه یابد چندی بعد مصرف‌ کنندگان و مردم هم مورد تحقیر و تمسخر قرار خواهند‌گرفت.
پیشروی این جماعت به ظاهر متدین کار را به جایی رساند که ماده ۱۹ مخل کار و تولید شد،گوشت گاو‌ماده به دامپزشکی ارتباط پیدا نکرد،گوشت کله‌ گاو چرخکرده خوراکی شد،تفاهمنامه صدور استاندارد به افراد معلوم الحال و مجهول الشخصیه واگذار گردید.اگر چنین ادامه یابد گوشت الاغ حلال و مصرف لاشه های سلی بهداشتی و بجای لیبل تحت نظارت سازمان دامپزشکی لیبل تحت نظارت .......... و ............ خواهیم دید.

وقت تغییر فرا رسیده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
0
حکیم مهر ناراحت نشو . خداوند در قران می فرمایند
إِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلاَماً
البته منظورم جهل حرفه ای است.
دکتر وت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
0
عزیزان
جناب مرادی بعنوان منتقد یا هر نیت دیگه ای یک سری مطالبی رو مطرح کردن ،من احساس میکنم این موضع گیری ها یک مقدار ضعف مارو نشون مقداربهتر نیست بجای بازی با کلمه ها واقعا در عمل تغییرات رو حاصل کنیم ؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
1
واقعا که.غقط می تونم بگم برای وزرات جهاد متاسفم آخه شما که نمی تونید برای دامپزشکی کاری انجام دهید و مرتب شان ومنزلت دامپزشکی رو پایین می کشید چرا سازمرن رو به وزرات بهداشت نمی سپارید؟چرا با امنیت و سلامت غذایی مردم بازی می کنید؟چرا عوامل ضعیف خودتان را در ............. می گذارید؟جناب
قای دکتر قاضی زاده ی هاشمی از شما خواهشمندیم به خاطر حفظ جان و جلوگیری از بسیتری از بیماریهای مشترک و تغذیه ای و رعایت بهداشت عمومی و کاهش هزینه های درمان بحث انتقال سازمان دامپزشکی به وزرات بهداشت جدا پیگیری کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
دقیقاً!
با توجه به شرایط اسف بار بهداشتی کشتارگاه ها، گاوداری ها و مرغداری ها که دامپزشکان را در فشار شدید برای تسلیم و کوتاه آمدن در برابر عرضه محصولات غیربهداشتی قرار داده اند و گرنه اخراج می شوند!!!
تنها راه باقیمانده برای حفظ سلامت مردم بیگناه کشور ما که ناچارند این محصولات مضر برای سلامت خانواده خود را مصرف کنند و حتی خبر هم نداشته باشند، استفاده از چتر حمایتی و قانونی وزارت بهداشت به عنوان مقابله با عوامل به خطر انداختن بهداشت و سلامت عمومی جامعه و کمک گرفتن از دادستانی و قوه قضاییه است که در صورت الحاق سازمان مستقل دامپزشکی به زیر نظر مستقیم وزارت بهداشت امکان پذیر خواهد بود.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
0
ایشون هنوز تعریف اقتدار رو ن میدانند که قانونمندی است ن زور . اگر شخصی تخلف رانندگی داشته باشد جریمه میشود با این که با این تخلف به خودش ضرر میرساند و کمتر به دیگران آیا کسی به پلیس میتونه بگه شما زور میگی چیکار من داری . پس با تخلفات آقایان تولید کننده کی باید مقابله کنه که مخصوصا سلامت جامعه در خطر است ن خودشان یا چند نفر . در چنین وضعیتی که مسول فنی حقوق از کارفرما میگیرد خودمان را گول نزنیم و واقعا بدانیم و یقین داشته باشیم این ها در واقع بدون مسول فنی هستند چون مسول فنی در چنین حالتی قدرتی ندارد . اینکه سازمان دامپزشکی اقتدار لازم رو نداره بر کسی پوشیده نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
0
باچنین افرادی که بهداشت رو قربانی پول و سود و منفعت خودشون میکنند باید به شدت برخورد بشه. صنف دامپزشکی به ادبیات این قشر کاملا آگاه است. تاخیر در تصویب آیین نامه نظارتی بهداشتی دامپزشکی شرایط رو بدتر خواهد کرد و این قبیل افراد رو گستاخ تر. روزی نیست که خبر از ضرب و شتم یا حتی تیراندازی به صنف و سازمان دامپزشکی در گوشه و کنار کشور شنیده نشود. این قبیل کارها از سوی امثال همین افراد صورت میگیرد. حالا هم که دارای تریبون شده اند و با ادبیات سخیف هر روز صدای توهین و عربده کشی شان بلندتر میشود. بر عهده خانواده دامپزشکی است که هر چه سریع تر با ایجاد کمپین و تجمع قانونی بر احقاق حقوق حقه خود تلاش کنند و به دست اندازی به بهداشت و سلامت مردم بخاطر سود و منفعت پایان دهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
0
به امید روزهای بهتر از این برای دامپزشکی و سازمان و نظام دامپزشکی و ... خواهشا کمی تفکر... تا کی زیر نظر وزارت کشاورزی باشیم و اینگونه حقارت بطلبیم در حالی که دامپزشکی ماهیتا حاکمیتی و نظارتی و بهداشتیست و اصولا نباید به نهادهای تولیدمحور پاسخگو باشد بلکه تنها میتواند در مسیر تولید نظارت داشته باشد. تا به کی در مسیر سیاست های وزارت داغون کشاورزی با سیاست های کهنه باید حرکت کرد....؟؟؟؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
0
شما همین الان بطور قانونی در خواست مجوز بهداشتی برای میوه فروشی بخوای باید تا یک حدی دیوار ها کاشی و چاه فاضلاب داشته باشی و الباقی که نیاز به گفتن نداره.انوقت دامپزشکی اگر نظارتش نباشه برخی میگن گوشت الاغ که مثل تخم مرغ فقط مکروهه پس میشه اونم با اکراه به خورد مردم داد. نه امیدی به شماست اگر همین نطارت ناقص دامپزشکی نباشه قول میدم به خدا توکل میکنید وهر چی خواستی به مردم عرضه میکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
0
تا بوده
همین بوده
سرمایه گذاران و مالکین واحدهای بزرگ قانون را تعیین و مسوولین سازمان با اقتدار قوانین مورد علاقه آنهارو اجرا میکنند و با اقتدار به زیر مجموعه خود بی مهری کامل دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
0
اقتدار سازمان؟
چندتا از قوانین دامپزشکی به جز اونایی که چوب تو سر کارکنان دولتی و مخصوصا خصوصیه اجرا میشه؟؟؟

اقتدار سازمان؟
اقتدار فقط اونجا که تعرفه ابلاغ میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
0
بدجوری همه وا دادیم
دکتر سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
0
من یه نیروی طرحی تو شبکه بودم وقتی از کشتارگاه بازدید میکردم دست و پای رییس کشتارگاه میلرزید.چون ازش نه پول نه گوشت نه هدیه ونه هیچ چیز دیگرو قبول نکرده بودم و محکم پا قانون بهداشتی بودم. همون آدم رییس شبکه مارو از کشتارگاه پرت می کرد بیرون.
اگر میبینید یک نفر از اینا بدون نگرانی از قانون , راحت هرکاری دوس داره میکنه و هیچ اتفاقی نمی افته شک نکنید که شیتیل بعضی هارو داده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
0
با سلام ، از حكيم مهر ميخوام بيش از اين اقاي مرادي را بزرگ جلوه ندهند ، گويا ايشان دنبال منافع و اسم و رسم در ميان هم صنفانش هست ،تا بگوييد مثلا من با دامپزشكان در افتادم و پيروز شدم كه در اين خصوص بايد گفت جواب ايشون خاموشي است . ايشون يه كارفرما از بين كارفرماهاست كه عقايد و ادبيات خاص خودش رو دارد و إصلاح پذير هم نيست، به قول معروف نرود ميخ اهنئ در سنگ .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
0
ایشان و مهندس موافق قدیری علاوه بر اسم و رسم دنبال پروژه بزرگتری هستند که نظارت سازمان دامپزشکی در حوزه حاکمیتی و خصوصی را تبدیل به خودنظارتی کنند تا ....................
در اولین گام توسط خود انجمنهای صنفی مسوولان فنی نظام دامپزشکی را کنار زدند و کمی پیشروی کردند و بتدریج می خواهند پیشروی کنند.البته برنامه ریزی با جابجایی ریاست سازمان و حوزه ریاست بهم خورد اما هنوز در بخش ........... و ............ لابی دارند.
انشاله بتدریج اهداف و حرکاتشان افشاگری خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
0
0
دانشجوی خط امام خط امام افشا کن افشا کن
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
0
برادران بهاری بدجوری ترسیده اند اما نیازی به ترس و دلهره نیست فقط دو مورد را متذکر شویم که اولا سیستم دامپزشکی را نباید به بهای کرسی مدیریتتان می فروختید و ثانیا آمد و شد به بعضی دفاتر در شان مدیران شعاری و بهاری و انقلابی نیست.
به هر حال شما استراحت بفرمایید تا بتوانیم آب رفته را به جوی برگردانیم.موفق باشید
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
0
اگر نصف این توهینها رو این شخص به جامعۀ پزشکان میکرد، الان صدبار ................... کشیده بودند! حکیم مهر عزیز، عذر خواهی میکنم چون نتونستم خودم رو کنترل کنم.
نظر شما
ادامه