کد خبر: ۳۹۸۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
بایستی به تولیدکنندگان صنعت طیور با تمام وجود احترام بگذاریم و آنها را حمایت کنیم

معاون بهداشت و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور گفت : ما بایستی به تولیدکنندگان با تمام وجود احترام بگذاریم و آنها را بصورت همه جانبه حمایت نمائیم .

به گزارش حکیم مهر به نقل از رادیو صنعت طیور ایران، «دکتر علی صفر ماکنعلی» در گفتگوی اختصاصی خود با این رسانه گفت : ما در بالاترین سطح اجرایی کشور در نهاد ریاست جمهوری ، طرح جانمایی صنعت طیور را مصوب نموده ایم و از تشکلها و فعالین صنعت طیور انتظار داریم که در تغییراتی که برای امنیت مواد غذایی لازم هست همکاری نمایند تا سازمان دامپزشکی کشور بتواند دستورالعمل های بهداشتی را راحت تر پیاده سازی نماید .

ماکنعلی ادامه داد : انتظار میرود تا تولیدکنندگان استفاده از کارگرها و واکسیناتورهای بی هویت پرهیز نمایند و اطلاعات این افراد را در اختیار ما بگذارند و در جابه جایی فرآورده ایی مثل کود ، دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور را رعایت نمایند .

وی در پایان گفت : پیشنهاد میشود تولیدکنندگان ، موازینی که تحت عنوان امنیت زیستی میباشد را به منظور مقابله با ویروسهایی چون آنفلوآنزا و نیوکاسل رعایت نمایند تا طیور پرورشی آنها درمواجه با ویروسهای آسیب رسان ایمن باشند .



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
0
0
نیاز به احترام ندارن حمایت میخوان.مگه تا حالا بی احترامی میشده صمن اینکه دامپزشکی از بهترین دستگاه ها در برخورد با ارباب رجوع است پول که نمیدید فقط حرف میزنید بازم اگه اصرار دارید یک کولی هم بهشون بدیم
نظر شما
ادامه