کد خبر: ۳۹۸۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
کالج سلطنتی جراحان دامپزشک (RCVS) منتشر کرد:
این دستورالعمل که با هدف بهبود وضعیت کاری و مدیریت استرس کاری در محل کار دامپزشکان منتشر شده است، توسط استاد ارشد روان‌شناسی شغلی، «الینور اکنر» نوشته شده است ...
 

حکیم مهر: کالج سلطنتی جراحان دامپزشک (RCVS) راهنمایی جهت بهبود وضعیت کاری و کنترل استرس شغلی دامپزشکان در محیط کار منتشر نمود.

به گزارش گروه بین‌الملل حکیم مهر، این سند منتشر شده، دستورالعمل و راهنمایی جهت بهبود وضعیت کاری و مدیریت استرس کاری در محل کار دامپزشکان است که توسط استاد ارشد روانشناسی شغلی، «الینور اکنر» نوشته شده است.

دکتر اکنر می‌گوید: توجه و دقت در تنش و استرس موجود در محیط کاری دامپزشکی، نه تنها برای سلامتی و رفاه فردی دامپزشک و تیم دامپزشکی مفید است، بلکه کنترل این عامل باعث عملکرد بهتر و برخورد مناسب‌تر با بیماران مراجعه کننده و بهتر شدن وضعیت کسب و کار خواهد شد.

راهنمای فوق، اطلاعاتی راجع به روش‌های اثبات شده در جهت کاهش استرس در محل کار، به همراه پیشنهاداتی در مورد نحوه کاربرد مفید آنها در کلینیک‌ها و محیط کاری دامپزشکان ارائه می‌دهد.

«لیزی لاکت»، مدیر اجرایی RCVS نیز گفت: با اولویت بخشیدن به کنترل استرس و ایجاد محیطی ایده‌آل، افراد درمحیط کاری حمایت شده و کادر درمانی با انجام بهتر کار تیمی، بهترین شرایط درمانی را برای حیوانات تحت درمان و مراقبت فراهم می‌نمایند.

این جزوه و راهنمای آموزشی، برخی دلایل ریشه‌ای استرس کاری دامپزشکان را روشن نموده و برای حتی مدیران، دامپزشکان شاغل و کادر بهداشتی دامپزشکی نیز جذاب و مفید خواهد بود.

نسخه PDF این راهنما را می‌توانید از «اینجا» دانلود نمایید.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
1
درود بر شما
مقاله بسیار کاربردی و جالبی بود
نظر شما
ادامه