کد خبر: ۳۹۹۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر


رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در حکمی «دکتر عارف هوشیاری» را به سمت سرپرست شعبه موسسه رازی منطقه شمال غرب کشور منصوب کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر علی اسحاقی» با صدور حکمی دکتر عارف هوشیاری را به عنوان سرپرست جدید شعبه موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی منطقه شمال غرب کشور – مرند منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

امید است با اتکال به خداوند متعال و تلاش و کوشش در جهت تحقق اهداف عالیه موسسه، به خصوص سرپرستی و نظارت بر امور شعبه و بررسی مشکلات و مسائل و ارایه راهکارهای لازم، برنامه‌ریزی و هدایت بر فرایندهای تولیدی، تحقیقاتی و تشخیص بیماری‌های دام و طیور و بیماری‌های مشترک انسان و دام، همچنین هماهنگی‌های لازم جهت برقراری و توسعه روابط علمی و تحقیقاتی با واحدهای دامپزشکی و ارائه گزارش‌های لازم در حوزه فعالیت‌های مربوطه موفق باشید.
 
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
0
انتخاب بسیار شایسته ایست استاد هوشیاری از افتخارات استان آذز بایجان شرقیست.تبریک فراوان خدمت ایشان.
دکتر محمدرضاامانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
‍ جناب اقای دکتر عارف هوشیاری

با سلام و تهنيت و تبریک

انتصاب شايسته جنابعالي را تبريك عرض مي نمایم و باور دارم که بی گمان حضور شما در اين مسئوليت نويد بخش تحولی خوب در پیشبرد اهداف متعالی سازمانی خواهد گرديد.

اين انتصاب با درایت كه قطعاً نشأت گرفته از توانمنديهاي علمي و مديريتي و كارنامه درخشان جنابعالی در خدمت رساني بوده را به شما تبريك و تهنيت عرض نموده و از خداوند متعال توفيق روز افزون در تمامي مراحل زندگي مسئلت دارم دکتر محمد رضا امانی سنندج _ کردستان
نظر شما
ادامه