کد خبر: ۳۹۹۲۸



فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از ابطال مجوز یک مرکز نگهداری حیات وحش در تهران و انتقال گونه های آن به مرکز نگهداری حیات وحش پارک پردیسان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «نقی میرزاکریمی» با اشاره به اینکه یک مرکز نگهداری گوزن قرمز اروپایی در شهر تهران، شرایط نگهداری حیات وحش را برابر دستورالعمل‌های سازمان حفاظت محیط زیست نداشته است، افزود: با اخطاریه‌های صادره موضوع جهت اصلاح شرایط نگهداری به مالک این مرکز ابلاغ شد.

وی اظهار کرد: با توجه به عدم پیگیری از سوی مالک این مرکز جهت اصلاح شرایط، مجوز نگهداری این مرکز توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران باطل و ضمن هماهنگی با مراجع قضایی، توسط یگان حفاظت محیط زیست شهر تهران و با حضور دامپزشک، ۴ عدد گوزن قرمز اروپایی ضبط و تا تعیین تکلیف نهایی موقتا به مرکز نگهداری حیات وحش پارک پردیسان منتقل شد.

میرزاکریمی در پایان تصریح کرد: یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با هماهنگی اداره نظارت بر امور حیات وحش حفاظت محیط زیست استان تهران، نظارت ویژه بر مراکز نگهداری حیات وحش در سطح استان را در دستور کار دارد و مراکزی که شرایط لازم را برابر ضوابط و دستورالعمل های سازمان حفاظت محیط زیست نداشته باشند، با صدور اخطاریه های کتبی و هماهنگی های لازم اقدام به جمع آوری این مراکز می‌کند.


 

نظر شما
ادامه