کد خبر: ۳۹۹۵۱
 

مسئول کانون خدمت‌رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران از اعزام یک گروه جهادی در بخش‌های مختلف به کرمانشاه در هفته آینده خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «مهدی بختیاری» مسئول کانون خدمت‌رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران از اعزام یک گروه جهادی به کرمانشاه برای خدمت‌رسانی در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، پژوهشی، پزشکی، دام‌پزشکی و مستندسازی از 15 تا 22 بهمن 96 خبر داد.

وی با بیان اینکه به تازگی، یک گروه برای شناسایی هرچه بهتر مشکلات مردم، به منطقه اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام متقاضیان شرکت در این اردوی جهادی از روز یک‌شنبه 8 آبان آغاز شده و تا پنج‌شنبه 12 بهمن ادامه دارد.

بختیاری افزود: اکثر اعضاء این گروه، اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران خواهند بود و چند عضو این گروه که به تخصص آن‌ها نیاز داریم از خارج دانشگاه با ما همکاری می‌کنند.

مسئول کانون خدمت‌رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران اظهار داشت: ساخت مسکن از صفر تا صد برای یک خانواده که مادر آن‌ها سرپرستی خانواده را برعهده دارد و در اثر زلزله منزل خود را از دست داده‌اند به بخش عمرانی محول شده و بخش فرهنگی نیز برنامه‌هایی برای کودکان، نوجوانان و جوانان خواهند داشت.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: با توجه به سرمای شدید در روزهای اخیر بیماری بسیاری از مردم شریف کرمانشاه و همین‌طور احشام آن‌ها اوج گرفته است، به همین دلیل، در بخش پزشکی دانشجویان و متخصصان رشته‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی تهران به ما ملحق می‌شوند و اساتید و دانشجویان دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران نیز در بخش دامپزشکی این گروه جهادی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: در بخش مستندسازی دانشجویان، حواشی پیرامون زلزله‌اخیر را برای آشنایی بیشتر مردم با منطقه، به تصویر می‌کشند و اعضای بخش پایش و پژوهش با توجه به مشکلات مردم، راهکارهای مناسب برای برطرف کردن هرچه زودتر نیازهای افراد آسیب‌دیده را شناسایی و به مدیران مربوطه ارائه می‌کنند.

بختیاری با بیان اینکه ثبت‌نام از دانشجویان به تازگی آغاز شده، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم حداقل 60 جهادگر به این اردو اعزام کنیم.

 

 

نظر شما
ادامه