کد خبر: ۳۹۹۶۰
 

جلسه آموزشی توجیهی در خصوص اشتغال فراگیر در قالب طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی در اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، با حضور مدیر کل و معاونین دامپزشکی استان، نماینده اداره کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیر عاملین و نمایندگان بخش های غیر دولتی به عنوان پذیرنده مرتبط با بخش های دامپزشکی جلسه ای با عنوان اشتغال فراگیر در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان برگزار گردید.

«دکتر محمد جانباز» مدیر کل دامپزشکی استان هرمزگان اظهار داشت: در این طرح از نیروهای جوان فارغ التحصیل دانشگاهی که شرایط ثبت نام را داشته باشند استفاده می شود و این طرح به مدت 4-6 ماه بوده و هیچ هزینه ای را به کارفرما تحمیل نمی نماید، لذا این طرح ظرفیت خوبی جهت آموزش دانش آموختگان بوده و می تواند به شناسایی ظرفیت های مناسب جهت اشتغال نیروهای کار آزموده موثر و مفید باشد.

وی افزود: کارورزان بعد از اتمام آموزش، مدرک پایان دوره کارورزی دریافت نموده تا برای فعالیت در بخش های مختلف مرتبط با مدرک تحصیلی استفاده گردد.

در این جلسه که با حضور مسئول اجرای طرح مهندس صالحی نماینده اداره کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد، وی به تشریح سامانه مذکور و شرایط عمومی ثبت نام پرداخته و این طرح را طرح کارورزی دانش آموختگان در قالب اشتغال فراگیر عنوان نمود.

در پایان جلسه کارفرمایان بخش خصوصی ظرفیت پذیرش واحد خود برای دریافت نفرات در بخش های مختلف را اعلام نمودند.

 
 
نظر شما
ادامه