کد خبر: ۴۰۰۳۸



مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از اعزام جهادگران بسیجی دامپزشکی به مناطق محروم استان کرمانشاه به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر نادر پرور» مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر بسیجیان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه با همکاری بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان اقدام به برگزاری یک اردوی جهادی کردند.

وی با بیان اینکه این اردوی جهادی در راستای محرومیت زدایی و کمک به قشر تولیدکننده انجام شده گفت: در این اردوی جهادی اقداماتی از قبیل سمپاشی رایگان دام و جایگاه نگهداری دام، ویزیت و درمان رایگان دام‌ها و واکسیناسیون تب برفکی توسط بسیجیان انجام شد.

مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه، جلوگیری از انتشار بیماری‌های دامی، حفظ و حراست از سرمایه‌های دامی وارتقاء سطح بهداشت دام را از دیگر اهداف برپایی این اردوی جهادی عنوان کرد.

دکتر پرور همچنین خاطرنشان کرد: در این اردوی جهادی 25 نفر از بسیجیان اداره کل دامپزشکی استان و اعضای بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در قالب 4 تیم اقدام به واکسیناسیون رایگان و ارائه خدمات به روستاهای منطقه محروم سرفیروزآباد نمودند.

این مقام مسئول با اشاره به حضور یک دامپزشک و یک کارشناس دامپزشکی در هر اکیپ، افزود: اکیپ‌های اعزامی همچنین به ارائه مشاوره در خصوص نحوه صحیح تغذیه دام و جیره مطلوب به دامداران پرداختند.











نظر شما
ادامه