کد خبر: ۴۰۰۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور به همراه جمعی از کارکنان این سازمان، امروز چهاردهم بهمن 96 به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در حرم مطهر امام خمینی(ره) حضور یافته و با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در حاشیه این مراسم، «دکتر علیرضا رفیعی پور» با اشاره به اینکه دامپزشکی وظیفه ی اجتماعی و گسترده ایی دارد، گفت: هر جایی که اقتصاد، بهداشت، تجارت و اشتغال باشد، مقوله دامپزشکی نیز مطرح است.

دکتر رفیعی پور افزود: از آنجا که آرمان های امام خمینی (ره) همگی مردم نهاد بود، ذی نفعان دامپزشکی نیز مردمی هستند که به گردن ما حق دارند. همانگونه که امام خمینی جماعت محروم و مستضعف را نقش آفرینان اصلی انقلاب اسلامی و صاحبان حقیقی انقلاب و ولی نعمتان راستین جمهوری اسلامی می دانستند و خدمت به آنان را نخستین و مهمترین وظیفه دولتهای اسلامی بر می شمردند، بنابراین باید هر ساله با این آرمان ها تجدید میثاق کنیم تا بهتر بتوانیم در خدمات تخصصی عرضه شده توسط این سازمان، موفق باشیم.

به گفته وی، برنامه های دامپزشکی که به صورت شبانه روزی است، در چارچوب موضوعی به نام جهاد خلاصه می شود که آن هم همیشه در ذات انقلاب بوده و هست. امروز نیز در حرم مطهر امام حضور یافتیم تا مسیری را که بیش از 3 دهه طی کرده ایم، ادامه دهیم.

دکتر رفیعی پور، با اشاره به اینکه فعالیت های دامپزشکی در قبل و بعد از انقلاب، قابل مقایسه نیست، عنوان کرد: هم از لحاظ جمعیت انسانی و هم از نظر بهداشت، تجارت، اقتصاد و غیره تغییرات قابل توجهی صورت گرفته و از طرفی به موازات آن، تجهیزات و امکانات موجود چندین برابر رشد کرده است. به عبارتی دامپزشکی هم فعالیت های خود را مطابق با رشد حوزه های مختلف، گسترش داده است.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در پایان تاکید کرد: امید می رود خدمات دامپزشکی که به امنیت اقتصادی و غذایی مربوط بوده و در نهایت به امنیت ملی ختم می شود، با کمک بیش از 36 هزار نفر متخصصی که در بخش دولتی و خصوصی فعالیت می کنند، بیش از پیش پررنگ تر و ملموس تر باشد.

 
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر میرمحبوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
سلام و تشکر فراوان
این کار هم به موقع بود و هم لازم
ولی درخواست ما از سازمان اینه غیر از مناسبتهای ملی و مذهبی که در اولویت هستند بقیه دیدارها انشاءالله با مراکز علمی و دانشگاهی باشه و تخصصی کار کنیم هم در بخش خصوصی هم دولتی
رفتارهای پوپولیستی انصافا شایسته قامت سازمان دامپزشکی که به همت مفاخری چون دکتر تاجبخش و مرحوم دکتر احمد شیمی و مرحوم دکتر زهری و دیگر بزرگان برازنده شده نیست
باز هم برای مجموعه دامپزشکی کشور عزیزمان ایران اسلامی آرزوی سعادت و توفیق دارم
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
سلام. ضمن تشکر از آقای دکترمیر محبوب بنده باقسمتی از فرمایشات ایشان موافق نیستم. چرا که بخش اعظم عقب ماندگی سازمان و اینکه مثل یک طفل یتیم توسری خور هستیم بعلت این است که ما تلاش نکردیم که در فرهنگ کشور جا باز کنیم و این خلا بلای جان ما شده است و موجب سوء استفاده آنانی میشیم که تمام کارهای تخصصی خودشان را آغشته به فرهنگ های ملی، اعتقادی و حتی سیاسی کشور می کنند. اتفاقا به نوبه خود از این کار بسیار ارزنده آقای دکتر رفیعی پور سپاسگزارم . البته بهتر بود با نظام دامپزشکی و موسسه رازی و دانشکده دامپزشکی و اساتید و پیشکسوتان تحت یک هیئت مستقل مشرف می شدند.
دکتر میرمحبوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
سلام خدمت ناشناس محترم
عرض بنده این بود کفه مطالعات علمی ما باید سنگینتر باشد و برای غافلگیر نشدن در بحرانهای مثل HPAI و FMDباید به روز باشیم معرفی دامپزشکی را باید با مدیریت بحرانهای مرتبط با حرفه خودمان انجام بدهیم وقتی شما جلوی انتشار ویروس را گرفتید و اجازه ندادید 22میلیون مرغ معدوم شوند خود بخود همه خواهند فهمید دامپزشکی بود که کنترل کرد
ما با حضور در میدان عمل و مدیریت میدان می توانیم نشان بدهیم که ما هم هستیم همان کاری که فرزندان این وطن در 8سال دفاع مقدس کردند در انرژی اتمی کردند در صنعت موشکی کردند اصلا شما قبل از شهادت تهرانی مقدم و احمدی روشن و رضایی نژاد این عزیزان را می شناختید؟
وگرنه ... بقیه را بنویسم مطمئنم نقطه چین میشه
نظر شما
ادامه