کد خبر: ۴۰۰۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

فرماندار کرمانشاه گفت: جایگاه دامپزشکی در شهر ما جایگاهی بسیار والا و ارزشمند است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «فضل الله رنجبر»   فرماندار کرمانشاه   در مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه  گفت: جایگاه دامپزشکی برای ما که از نزدیک مشکلات یک شهر قریب یک میلیونی و یک شهرستان بیش از یک میلیون نفر جمعیت را پیگیری می کنیم و شاهد گرفتاری ها و مشکلات آن در عرضه سلامت، بهداشت و... در زندگی مردم هستیم جایگاهی بسیار والا و ارزشمند است.

 وی ادامه داد: درک می کنیم که باید برای جایگاه دامپزشکی ارزش و اهمیت قائل باشیم تا بتوانیم به اهدافی که در عرصه سلامت و زندگی بهتر و مطلوب تر برای انسان ها که هدف ماست دست یابیم.

فرماندار کرمانشاه افزود: اگر در عرصه سلامت و بهداشت تنها به دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشتی و درمانی نگاه کنیم، قطعا تفکر بیهوده و راه اشتباه را انتخاب کرده ایم و وقتی به حوزه سلامت و بهداشت و درمان توجه داریم در کنار آن باید دامپزشکی را هم ببینیم و به عنوان یک سیستم به آن نگاه کنیم، کمااینکه در برهه هایی از زمان بحث ادغام این دو مجموعه مطرح بود.

رنجبر  بیان کرد: اما آنچه در حاشیه شهر کرمانشاه و در برخی از روستاها و مناطق آلوده با آن مواجه هستیم کاملا ملموس است که باید به دامپزشکی بیشتر بها داد و آنرا تقویت کرد و البته این موضوع جزو سیاست های ما هم هست هر چند محدودیت های مالی هم داریم.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: شهرستان کرمانشاه از نظر وسعت سرزمینی 22.5 درصد مساحت کل استان و بیش از 53 درصد جمعیت کل استان را دارد و مسئولیت های رییس شبکه دامپزشکی شهرستان هم به تبع بسیار وسیع است.

رنجبر گفت: یکی از بزرگترین مشکلات ما بحث عرضه مرغ زنده است که باید ضمن ناامن کردن محیط برای متخلفان تبلیغات وسیعی را در سطح شهر برای تشویق مردم به سمت خرید کشتار مجاز ایجاد کنیم.

گفتنی است، در این جلسه از زحمات «دکتر تورج کرمیان» به عنوان رییس سابق شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه تقدیر و وی به عنوان سرپرست اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه معرفی گردید و «دکتر صیاد غلامی» سرپرست سابق شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین به عنوان رییس جدید شبکه دامپزشکی کرمانشاه و همچنین «دکتر حیات سوماری» نیز در این جلسه بعنوان سرپرست شهرستان هرسین معارفه شدند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
سلام جناب آقاي دكتر پرور احسنت بر انتخاب هاي خوبتان ولي خواهشا به فكر جوان نمودن سيستم باشيد و از نيروهاي جوان نيز در شبكه هاي دامپزشكي استفاده نماييد. برخي از مديران شبكه ها ديگر فسيل شده اند و....... توان آنها نيز افول نموده كه با تغيير و جايگزيني نيروهاي جوان و متعهد و پر انرژي هم پايه ي مديريتي در شهرستان ها را تقويت مينماييد و هم كمك به نظام مقدس جمهوري اسلامي مينماييد زيرا نيروهاي جوان تاب و توان بيشتري دارند و به مردم خدمت بيشتري مينماييد. به اميد محقق شدن اين امر
نظر شما
ادامه