کد خبر: ۴۰۱۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

 «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با هیات همراه از «مهندس محسن رهنما نسب» کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان که در حین انجام تست مشمه آسیب دیده بود، عیادت کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، مهندس رهنما نسب که همراه دکتر حسینی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان جهت انجام تست مشمشه به یکی از اسب داری های شهرستان فلاورجان مراجعه نمودند، بدلیل عدم مهار مناسب اسب توسط صاحب اسب، مورد حمله قرار گرفت که منجر به آسیب و شکسته شدن استخوان های پای وی شد.

در این عیادت دکتر موحدی ضمن آرزوی سلامتی برای رهنما نسب و امیدواری که اینگونه آسیب ها برای وی و دیگر همکارانی که چه در بخش دولتی و خصوصی کار می کنند پیش نیاید، اظهار داشت: متاسفانه این گونه آسیب های فیزیکی و درگیری با بیماری های مشترک، جزو لاینفک دامپزشکی می باشد و حتی در بهترین شرایط کاری این آسیب ها بوجود می آید و امیدوارم این سختی ها مورد توجه قانون گذاران قرار گیرد.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر یاسر ناظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
انشاالله بهبودی حاصل گردد. نداشتن استوک مناسب در همه مراکز نگهداری و حتی باشگاه‌های مطرح یکی از بزرگترین تهدیدکننده سلامت دامپزشکان و دست اندرکاران این زمینه است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
انشالله سلامتی حاصل گردد
مقصر خودمان هستیم که در هر شرایطی کار می کنیم. اگر کارشناسان صدور پروانه بدون داشتن تجهیزات لازم و جایگاه مقید کردن دام پروانه دامداری ها را تایید کنند، به همکاران خود خیانت می کنند. و صدمه دیدن آقای مهندس رهنما درپی همین تخفیفات بی مورد به این مراکز در زمان صدور پروانه است.
ضمنا تست مشمشه باید توسط دامپزشک انجام شود
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
دیدار های ویترینی تا کی ادامه دارد افراد گمنام که مصدوم شده اند چرا دیده نمی شوند . خودم مصدوم شدم ولی دریغ از یک تماس تلفنی . متاسفم برای این سازمان
نظر شما
ادامه