کد خبر: ۴۰۱۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی از دامپزشکان دعوت کرد تا با شرکت در تورهای تفریحی این سازمان شترسواری را تجربه کنند. بر این اساس پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نوشت :

واحد گردشگری صندوق تعاون و رفاه تورهای چند روزه پائیزی برگزار می‌کند.
"مصر و گرمه" ، "کویر مرنجاب" و "کلوت" مقصد تورهای چند روزه پائیزی واحد گردشگری صندوق تعاون و رفاه است.
علاقمندان به شرکت در تور "مصر و گرمه" که 25 تا 28 آبان برگزار می‌شود و قیمتی معادل 175 هزار تومان دارد قرار است از نخلستان زیبای مصر دیدن کنند و ضمن کویر نوردی برنامه شتر سواری در کویر را تجربه کنند و در خانه روستایی اقامت داشته و از زندگی چند روزه به دور از هیاهوی شهر لذت ببرند.
تور 2 روزه کویر مرنجاب نیز امکان بازدید از کاروانسرای مرنجاب، چاه دست کند، پیاده‌روی بر روی شن‌های روان(رمل)، کویر نوردی، بازدید از باغ فین کاشان و تپه سیلک را برای مسافران خود فراهم می‌کند.
قیمت این تور که 4و5 آذرماه برگزار می‌شود 75 هزار تومان است.
همچنین گردشگران تور کلوت که 23 تا 26 آذرماه آینده برگزار می‌شود، می‌توانند در این تور از گنبد جبلیه، باغ شاهزاده ماهان، مجموعه گنجعلی خان (بازار، حمام و مسجد)، دیدار از کلوتهای کویر، روستای تاریخی شهداد، شهر کوتوله‌ها و دیدنیهای بسیار دیگر بازدید کنند.
قیمت این تور متعاقبا اعلام می‌شود. صبحانه، ناهار، شام، پذیرایی، راهنما، وسیله نقلیه توریستی و بیمه حوادث گروهی از خدمات تورهای مصر و گرمه و کلوت است.
مسافران تور مرنجاب نیز از خدماتی چون صبحانه، پذیرایی، عصرانه، راهنما، وسیله نقلیه توریستی و بیمه حوادث گروهی بهره مند خواهند شد.
علاقمندان به شرکت در این تورها می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 61061108-021 تماس حاصل نمایند.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدوي نژاد
|
-
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۱
0
0
آقا به بعضي ها.............. بايد ياد داد كه شتر سواري دولا دولا نميشه. مگه مقررات كشور چند شغلي بودن را ممنوع نكرده چرا بعضيها فقط شبها .......... مي آيند.
مگه مقررات كشور انتصاب افراد داراي .................. را به پستهاي ....... كه بار مالي دارد ممنوع نكرده چرا بعضي از معروفين و داراي ............ در ......... جاخوش كرده اند. خلاصه شترسواري دولا دولاي عجيبي است
يك دامپزشك
|
-
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۲
0
0
از سازمان نظام دامپزشكي به خاطر رواج يكي از جذاب‌ترين برنامه‌هاي توريستي يعني صحرا نوردي همراه با شترسواري بسيار سپاسگذارم اين را در بخش نظرات اين خبر در سايت نظام هم مطرح كردم. اين سفرها بهترين راه براي ايجاد شرايط مناسب تفريح ما دامپزشكان و خانواده‌هايمان است كه هم شغل سختي داريم و هم گاهي از دركنار خانواده بودن به خاطر مشغله زياد باز ميمانيم.
هستي
|
-
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۲
0
0
اگر نگارنده اين كامنت همان مهدوي نژاد معروف باشد كه احتمالا نيست ولي اگر هست بايد بگويم خوب همكار محترم همين چراها را نتوانستي بفهمي كه ......... دیگه
بی نام و نشان
|
-
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۳
0
0
می خواستم از نظام دامپزشکی تشکر کنم که بعد از حل تمام مشکلات موجود در زمینه دامپزشکی و شناساندن این رشته به کلیه هموطنان عزیزمان فقط یک سوال داشتم که آیا می توان دولا دولا سوار این شترها شد یا نه؟ با تشکر
نظر شما
ادامه