کد خبر: ۴۰۱۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

 «دکتر حمزء» نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی که دکتر رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و هیأت همراه را در سفر به منطقه جنوب کرمان همراهی می کرد، گفت: اگر امروز مردم با خیال راحت مواد پروتئینی و لبنی را از مراکز عرضه در سطح شهرها تهیه و مصرف می کنند، نشان از این دارد که دامپزشکی در انجام وظایف خود موفق بوده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان، وی تصریح نمود: یکی از رسالت های دامپزشکی، تامین سلامت و امنیت زنجیره غذایی از مزرعه تا سفره است. این مهم موجب تامین امنیت روانی مصرف کنندگان نیز شده است.

وی بیان کرد: سازمان دامپزشکی با نظارت عالی و دقیقی که دارد موجب گردیده که در بحث صادرات کیفیت مواد غذایی بالا رود و این موضوع باعث ایجاد بازار مصرف در خارج از مرزهای کشور شده است و این مهم مرهون زحمات همه کارکنان دامپزشکی در سراسر کشور می باشد.

حمزء ادامه داد: سازمان دامپزشکی کشور در بحث بیماریهای مشترک بین انسان و دام نیز دارای عملکرد خوبی بوده که این نیز موجب تامین امنیت روانی و افزایش کیفیت مواد غذایی مردم را در پی داشته است.

وی با اشاره به کارنامه دامپزشکی افزود: دامپزشکی با حفظ سلامت سرمایه دامی به اقتصاد خانوارها کمک نموده زیرا مردم منطقه جنوب کرمان دارای دو شغل کشاورزی و دامداری می باشند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
درود بر دکتر احمدی و همکارنشان
نظر شما
ادامه