کد خبر: ۴۰۱۴۹



طی حکمی از سوی مدیر کل دامپزشکی خراسان جنوبی، «دکتر قاسم عجم» به عنوان سرپرست جدید اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور، آبزیان و زنبور عسل دامپزشکی استان معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، طی مراسمی در محل سالن جلسات با حضور مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری و همچنین کارکنان این مجموعه دکتر عجم در سمت و مسئولیت جدیدمعرفی شد.

لازم به ذکر است در سوابق کاری دکتر عجم ریاست اداره مبارزه با بیماری‌ها، ریاست اداره بررسی‌ها و آموزش، ریاست شبکه دامپزشکی سربیشه و کارشناس اداره نظارت بر بهداشتی عمومی دیده می‌شود.

متن حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر قاسم عجم

موضوع : انتصاب

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

احتراما نظر به حسن سابقه و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان بعنوان سرپرست اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، آبزیان، زنبور عسل و کرم ابریشم منصوب می‌شوید.

امید است با الطاف الهی و رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ضمن بهره‌مندی مطلوب از مشارکت، توان و پتانسیل کارکنان صدیق آن اداره کلیه امور محوله را برابر مقررات و دستورالعمل های مربوطه به نحواحسن انجام دهید. توفیق شما را از خداوند متعال خواهانم.

دکتر محمد اصغرزاده

مدیرکل


نظر شما
ادامه