کد خبر: ۴۰۱۵۷
تعداد نظرات: ۵ نظر



رئیس سازمان دامپزشکی کشور تعامل و ارتباط
بین سازمانی و افزایش سطح دسترسی در حوزه مدیریتی و کاری را یکی از راهکارهای اساسی حل اهم مشکلات موجود برشمرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، در شب گذشته نشست صمیمی با حضور ریاست سازمان، مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی کشور، ریاست سازمان جهاد کشاورزی، مدیر کل و روسای ستادی و شهرستانی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

«دکتر محمد جانباز» مدیر کل دامپزشکی استان هرمزگان ضمن خیر مقدم مختصرا به ارائه گزارش عملکرد اداره کل دامپزشکی هرمزگان در سال جاری پرداخت.

وی خواستار توجه ویژه ریاست سازمان دامپزشکی کشور به هرمزگان با توجه به عملکرد ملی اداره کل دامپزشکی استان شد.

«مهندس علی باقرزاده» ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان ضمن خیر مقدم به معاون وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه از زحمات و تعامل مجموعه اداره کل دامپزشکی استان با وجود مشکلات شدید در بحث کمبود نیرو و امکانات قدردانی کرد.

«دکتر علیرضا رفیعی پور» ضمن تقدیر از مجموعه اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان و تشکر از زحمات مسئولین قبلی در برطرف کردن مشکلات کنونی، پرسنل دامپزشکی را جهادگران گمنام عرصه بهداشت و پیشگیری و امنیت غذایی عنوان کرد.

وی افزود: دو اصل کارمند محوری و خانواده محوری بسیار مهم بوده که در دستور کار اینجانب است.

وی در ادامه از همکاران مجموعه سازمان دامپزشکی و ادارات کل دامپزشکی استان‌ها و سایر رده‌های دامپزشکی درخواست نمود که با احترام متقابل مابین نیروهای مافوق و زیرمجموعه، همگام با یکدیگر در جهت نیل به اهداف و خط مشی سازمان قدم بردارند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با تاکید بر تعامل و همکاری بیشتر مابین سازمان دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی استان‌ها در جهت ارتقاء و بازنگری دستورالعمل‌های مکاتبه شده گفت: ما از همکارانی که دارای پیشنهادات و راهکارهای جدید، عملیاتی و کاربردی جهت ارتقاء دستورالعمل سازمان باشند در تیم تصمیم‌گیری ملی استفاده می‌کنیم.

در این جلسه پرسش و پاسخ، مشکلات استان مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادات در حوزه‌های مختلف کاری در حضور ریاست سازمان دامپزشکی مطرح گردید.

شایان ذکر است در ادامه ریاست سازمان دامپزشکی کشور و هیئت همراه از آزمایشگاه کنترل کیفی فرآورده‌های دامی و پایش باقی‌مانده‌های اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان بازدید نمود و از نزدیک با کارشناسان بخش به گفتگو پرداخت.



انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
کدوم پیشنهاد جناب دکتر . ده ها پیشنهاد به مدیرکل ومعاونینش داده شده ولی هیچکدام منعکس نکردند . جالبه خیلی از کسانی که پیشنهاد ها رو دادن خبر دار نشدند که جنابعالی به هرمزگان اومدید یعنی بهشون نگفتند .
بهاران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
درود اقای دکتر رفیعی پور
لطفا سازوکار ارتباط موثر و احترام متقابل بین مدیران و سایر رده ها رو تعریف بفرمایید.اکثر مدیران استانی شانشان رو اجل از این می دانند که سالی ولو یکبار با نیروها بنشینند و دوستانه مسایل را به اشتراک بگذارند و پاسخگوی سوالات کارمندان باشند.پشت درهای بسته مدیریت می کنند و فقط با عده ایی معدود و بعضا متملق مرتبطند و ابدا فضایی برای نقد وجود ندارد.
متاسفانه این سیستم بسته ظرفیتی برای بهره مندی از خرد جمعی و پویایی ندارد مگر طرحی نو در اندازید و نظارت بر برنامه هایتان را مجدانه پیگیری کنید.
بازرس های استانی و رابطین انها با استانها باید کاربلد و متهور باشند.در حالیکه غالبا توسط مدیر کل از بین نیروهای منفعل و تابع و تالی انتخاب می شوند.
برای بهبود مدیریت گام نخست بهبود رابطه های کاریست و ایجاد احترام و اعتماد متقابل بین مدیریت و بدنه کاری .
در این فضا ظرفیت های بسیاری فرصت شکوفایی خواهند داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
درود بر نظر بهاران که از همکاران خدوم ان استان هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
0
0
درود بر .........................................................
....................................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
0
اگر عدالتی وقیامتی باشد چه کسی باید پاسخگوی اشکهای فرزند 13ساله مرحوم دکتر مظاهری باشد که در طول 15 سال خدمت صادقانه در این استان محروم باشد......................................................................
نظر شما
ادامه