کد خبر: ۴۰۱۸۷
 

 «دکتر حیات سوماری» به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین معارفه شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، مراسم تودیع و معارفه سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین با حضور دکتر نادر پرور مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه، امیر شاه آبادی فرماندار این شهرستان، دادستان هرسین و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان در محل فرمانداری شهرستان هرسین برگزار شد.

فرماندار هرسین در این مراسم با قدردانی از زحمات سرپرست سابق شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین اظهار داشت: با توجه به فعالیت های مطلوب دکتر غلامی در این مدت برای سرپرست جدید نیز آرزوی موفقیت و توفیق کرد.

امیر شاه آبادی از اقدامات موفق شبکه دامپزشکی هرسین به کنترل مطلوب بیماری ها ی دامی اشاره کرد و افزود: انجام به موقع واکسیناسیون علیه بیماری های دامی در شهرستان طی سالیان گذشته موجب کاهش مشکلات دامداران وکنترل بیماری در منطقه شده است.

وی با بیان اینکه حل و فصل این مشکلات ممکن نبود مگر با همدلی صادقانه گفت: انصافا سرپرست قبلی شبکه دامپزشکی هرسین با تمام نهادهای شهرستان همکاری خوبی داشت و نتیجه این همکاری نیز این بود که آنها هم همواره به کمک دامپزشکی می آمدند.

فرماندار هرسین بیان داشت: شهرستان هرسین در اجرای طرح های اشتغال پایدار روستایی جزء شهرستان های است که در صدر این موضوع قرار گرفته که این خود نتیجه همکاری بین بخشی است.

دکتر پرور مدیرکل دامپزشکی استان در حاشیه آیین برگزاری این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های بی دریغ مجموعه فرمانداری، دادستانی و جهاد کشاورزی از دامپزشکی هرسین اظهار داشت: شهرستان هرسین از لحاظ کشاورزی خصوصا دامپروری دارای پتانسیل های مطلوبی است که شبکه دامپزشکی با حفظ و حراست از سرمایه های دامی موجب اشتغال پایدار و تامین سلامت مصرف کنندگاه فرآورده های خامی دامی می شود و لازم است این تلاشها مستمر و ادارمه دار باشد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات دکتر صیاد غلامی سرپرست پیشین شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین تقدیر و دکتر حیات سوماری به عنوان سرپرست جدید این شبکه انتصاب شد.

 
  
نظر شما
ادامه